Wpis z mikrobloga

#citiesskylines

Jakby kto pytał to na #g4560 oraz #rx470 Cities Skylines przy 100 tys. mieszkańców bardzo ładnie działa.

Gram w Full HD.
Cienie średnie, tekstury wysokie, Detale średnie
Dystans Far, Filtrowanie i Any-aliasing włączony.
V-sync włączony.

Jak przybliżam agresywnie i szybko to FPS spada do ~45, ale za moment powraca do 50-60.

Dodam, że to procek za 250 PLN.
Wykorzystanie procka na poziomie 75-80%.

Kartę mam RX470 G1 Gaming z 4 gb ram. Podkręconą lekko.

Gra wykorzystuje prawie 4 gb pamięci v-ram od GPU oraz około 6 GB ram ogólnie (1 x 8gb DDR4 Corsair ValueSelect podniesione do 2400 mhz).

#gry
  • 17
@Cripex: Problemem tej gry która rozwala przyjemność z grania swoją mechaniką są jej twórcy. GRa mogła by działac idealnie na starszych sprzętach gdyby nie potrzeba obliczania akcji każdego pojedynczego mieszkańca. Można było to rozwiązać jak w sc4 albo nowym sc5 gdzie ruch uliczny był obliczany na podstawie gęstości zabudowań i ważniejszych budynków.
gdyby nie potrzeba obliczania akcji każdego pojedynczego mieszkańca


@oniee: właśnie to jest największa zaleta tej gry, której najbliżej do symulatora z prawdziwego zdarzenia.

albo nowym sc5


Tak żeby liczba mieszkańców to były tylko nic nie znaczące cyferki. Super rozwiązanie.

są jej twórcy


Jedni z najbardziej trzymających kontakt z graczami developerów, i równie kontaktowy wydawca. Nie widzę powodów do narzekań.

@Coffeephile:

bo im się wydaje, że każdy gry na i7 i