Wpis z mikrobloga

hmm otrzymałem leciutko uszkodzone buty (niemalże nie do zauważenia), w sumie rozmiar zły więc i tak do odesłąnia, ale jako powód odesłąnia zaznaczyłem uszkodzony towar. I co? W mailu potwierdzającym otrzymanie zwrotu przez zalando na dole jest taki zwrot :)

_Chcielibyśmy serdecznie przeprosić za wysłanie wadliwego artykułu i zaoferować jako niewielką rekompensatę 10% bon rabatowy.

Specjalnie dla Ciebie został udostępniony osobisty kod bonu:xxxxxxxxx
Serdecznie dziękujemy za wyrozumiałość!

_*Ważny przez 28 dni od otrzymania tego e-maila, przy minimalnej wartości zamówienia 120 zł. | Wybrane marki mogą zostać wyłączone z akcji rabatowej.| Bon nie obowiązuje na artykuły oferowane przez partnerów. | Wypłata wartości bonu w gotówce nie jest możliwa. | Bonu nie można łączyć z innymi bonami.__

( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ciekawe czy czytacie te maile jak ja :) 2 dni później złożyłem zamówienie na 650 bez żadnego kodu :(

#zalando
  • 1