Wpis z mikrobloga

Ale #!$%@? się robi wokół tego wypadku Szydło.
Kierowca Seicento już ogłoszony błogosławionym męczennikiem opozycji.
Nikt kurna nie pomyśli, że gdyby kierowca trzytonowej krowy Audi nie odbił na drzewo tylko #!$%@?ł w filigranowego Fiata
to z autka zostałyby drzazgi a kierowca (przy uderzeniu w bok) już by nie żył.
Kierowca Audi wybrał mniejsze zło, uratował kolesia w Seicento to jeszcze zły.
I czy wam się podoba czy nie, zawsze pojazd uprzywilejowany jest uprzywilejowany (po spełnieniu wymogów) i po to emituje się sygnały świetlne, dźwiękowe by potocznie mówiąc, móc omijać ograniczenia wynikające z KRD.

#wypadek #polityka #bor #motoryzacja
  • 14
życie nie jest zero/jedynkowe, zawsze istnieje 3 opcja: wypadku mogło nie być wcale, a ze ostatnio jest ich dużo, to zapewne OC mają już wyższe niż koszty paliwa

+: patool


@chavez1: W niektórych sytuacjach, wypadki są nieuniknione. Jeśli pcha się w Ciebie rozpędzony TIR a nie masz już gdzie zmykać, to zero jedynkowo przeżyjesz/zginiesz.
@kosowiczJan: no, ale istnienie takich sytuacji nie jest dowodem na to, że w tym konkretnym przypadku tak było, czy nawet jest wysokie prawdopodobieństwo że tak było - tak czy siak borowik kierowca dał ciała na całym froncie, bo z jednej strony propaganda, że ocalili biedaka, a z drugiej unieruchomili opancerzone auto z najważniejszą osobą w państwie na drzewie śmiech na sali, hipokryzja pełną gębą, bo każdą pojedynczą pierdółkę podpasowują do innej
rzazgi a kierowca (przy uderzeniu w bok) już by nie żył.

Kierowca Audi wybrał mniejsze zło, uratował kolesia w Seicento to jeszcze zły.

I czy wam się podoba czy nie, zawsze pojazd uprzywilejowany jest uprzywilejowany (po spełnieniu wymogów) i po to emituje się sygnały świetlne, dźwiękowe by p


@kosowiczJan: patrząc na zdjęcia obu pojazdów, to seicento uderzyło w prawy przód audi.
@jarezz: są normalnie opancerzone i takie było to audi. Zresztą nawet zwykła wersja waży z 2 tony a do zrobienia z seicento zbitej kupy blachy i trupa na miejscu wystarczy smart albo drugie seicento... polecam google pooglądać ile zostaje z tej puszki po zderzeniu z byle czym.

@kosowiczJan: też mnie to mocno #!$%@?, że wszyscy zapominają o tym, że gdyby nie taka reakcja kierowcy BOR to z tego człowieka w
uwierz mi... skoro jechała Beatka 50km/h to chłopakowi w seicento dużo też by się nie stało...


@jarezz: stałoby się... popatrz sobie online ile trzeba żeby seicento zrobiło się kupą zmielonej blachy... serio to nie jest normalne auto tylko puszka niosąca śmierć tym co są w niej nie ważne czy 50 czy 100 km/h
@Singularity00: nie muszę oglądać online... widziałem na żywo, widziałem też cienkocienko... nie mówię, żę to 5 gwiazdek NCAP ale przesadzasz z tym co piszesz...


@jarezz: no sorry ale stałoby się dużo - polecam obejrzeć choćby oficjalny crash test ncap, wykonany przy ~50-60km/h na wprost- a tam jest jeszcze jakkolwiek wzmocniona konstrukcja, strefa częściowej amortyzacji uderzeń (choć i tak nikła) a jeśli dochodzi do uderzenia w bok/tył to jedyne co osłania pasażerów to 2-5 cm-owa blacha niezapewniająca żadnej ochrony.

https://www.youtube.com/watch?v=NlDS8SMWTf8
strzał z boku https://www.youtube.com/watch?v=HBXvEMICImY
seicento vs też lekki smart 2os https://www.youtube.com/watch?v=h-BHqUh4h04

dotarło? tu nie ma żadnej
@Singularity00: nie dotarło...

2-5cm blachy to wg ciebie tylko - mało? OK
były szef BOR mówi, że nie ma żadnych opancerzonych audi - ty wiesz lepiej? OK
uderzyłeś kiedyś w drzewo - ja tak, znacznie szybciej niż 50km/h, bez pasów i nic się nie stało, też audi (a4 nie a8), więc wiem jak to wygląda....
prędkość 50km/h w zabudowanym została określona żeby ratować pieszych a ty wiesz lepiej...
wiesz, że jak
wiesz, że jak samochód się gnie to dobrze, bo zbiera energię uderzenia, a nie idzie ona w pasażerów... nie wiesz


@jarezz: ta a zapięte pasy nie zostawiają żadnego śladu od nagłego zablokowania się mhm...

prędkość 50km/h w zabudowanym została określona żeby ratować pieszych a ty wiesz lepiej.


to nie ma związku z tematem

były szef BOR mówi


daruj sobie bo ten człowiek jest skompromitowany na całej linii jako, że dowodził BORem