Wpis z mikrobloga

Gdyby ktoś chciał się pobawić w hakera a nie miał gdzie to zapraszam do testowania zabezpieczeń mojej gry znajdującej się pod tym adresem.

Jedyne warunki jakie stawiam to:
1. zostanę poinformowany w jakim czasie testowanie zabezpieczeń będzie się odbywać
2. zostanę poinformowany o wynikach testowania zabezpieczeń
3. wyniki testowania zabezpieczeń nie zostaną opublikowane bez mojej zgody

A tak poza tymi 3 punktami to wszystkie chwyty dozwolone.

#gamedev #gry #programowanie #hacking #warsoftheheroes
  • 4
  • Odpowiedz
@meohaw: nie bardzo rozumiem czemu ci się ten punkt nie podoba. To chyba normalne, że chcę wiedzieć kiedy na przykład ktoś zakończy żebym mógł ocenić straty (sprawdzić czy wszystko co powinno działać dalej działa). Poza tym czy na przykład tworzenie bardzo szybko nowych gier, albo przesyłanie masy dziwnych danych na websockety można zakwalifikować jako DDoS?
  • Odpowiedz
@pogromca-motyli: Jeżeli coś robisz bardzo szybko albo masowo, to często można zakwalifikować to jako dos/ddos (zależnie czy jedno źródło czy wiele).

nie bardzo rozumiem czemu ci się ten punkt nie podoba. To chyba normalne, że chcę wiedzieć kiedy na przykład ktoś zakończy żebym mógł ocenić straty (sprawdzić czy wszystko co powinno działać dalej działa).


@pogromca-motyli: Po to jest punkt 2 żebyś się dowiedział gdzie ktoś grzebał i co ewentualnie zepsuł,
  • Odpowiedz
@meohaw: faktycznie nie przemyślałem do końca tego punktu pierwszego ale najważniejsze jest dla mnie zakończenie zabawy ze względu na to, że:

1. jeżeli nie wiem, że ktoś się bawi mogę naprawiać szkody w trakcie
2. po skończonej zabawie ktoś może wstrzymać się z raportem na czas nieokreślony bo powiedzmy, że nie ma czasu akurat w tym momencie się rozpisywać
3. jak ktoś może wiedzieć czy coś uszkodził czy nie skoro na
  • Odpowiedz