Wpis z mikrobloga

#mechanikasamochodowa #peugeot #307
Pytanie. Pacjent to 307 polift w benzynie. Objaw: wspomaganie w prawo działa prawidłowo, w lewo z dużo większym oporem, czasem jakby przeskakuje, tuz przed "przeskoczeniem" stawia duzy opór. Wykluczyłem (na 95%) pompę, bo wszelkie parametry pracy ma dobre (podgląd w Peugeot planete). Płyn wymieniony na oryginał Totala.
I teraz problem zasadniczy. Używka czy regeneracja? Prawdę mówiąc, to wlasnie ta z którą są problemy jest regenerowana, założona w 2013 roku. Długo zatem nie wytrzymała. Jakoś ciężko namierzyć nowe takie przekłądnie - podejrzewam, że strasznie drogo to wyjdzie.
Co radzicie zrobić bo juz mnie męczy taka jazda?
  • 7
Raczej tak, przerabiałem temat tego łożyska o którym mówisz i są troszkę inne objawy - np. "strzelające" lub bardziej trzeszczące sprężyny no i łożyska amortyzatorów są względnie świeże. Zresztą to zupełnie inny zakres oporu. Przed tym maksymalnym oporem muszę dość solidnie złapać w obie ręce kierę. Przy padniętych łożyskach było odrobinę ciężej ale nie aż tak.
@WiewiurPL: A to element maglownicy? Wlasnie ten objaw zwiekszonego oporu i nagle "odpuszczenia" tak na chłopski rozum wskazywał by jakiś zawór. Jak się na postoju kręci szybko kierownicą to słychać nawet jak coś tam się dzieje - cięzko to opisać. Beznadziejna usterka.