Wpis z mikrobloga

@pogromca-motyli: staraj się jak najlepiej odseparować animacje i grafike od całej mechaniki gry. pozwoli ci to w przyszlosci o ile bedziesz chcial - dowolnie zmieniac modele i animacje. Fajnie wyglądaje wszystkie postępy :D sam bym cos podobnego popisał. W czym tworzysz? Unity?
  • Odpowiedz
@Grizwold: to jest HTML, możesz sobie podejrzeć cały kod bo to JavaScript. Staram się wszystko ładnie szufladkować tak aby można było poszczególne cegiełki używać w różnych miejscach. Animacji jeszcze nie robiłem ale jak może niedługo się za nie zabiorę. Najpierw muszę poprawić modele i dorobić tekstury do nich.
  • Odpowiedz
@pogromca-motyli: Na razie olej animacje, modele i tekstury :) chyba ze chcesz się czasem oderwac od pisania samego kodu. Ja uwielbiam to uczucie jak przez kilka miesiecy siedzisz i klepiesz mięso samego silnika, projekt wygląda jak jedna wielka kupa, ale stabilna kupa. Na koniec wstawiasz porządne grafiki, modele i animacje, a to wszystko zaczyna wyglądać miodnie i super działa :3
  • Odpowiedz
@Grizwold: podbudowałeś mnie bo na razie mi wszyscy tylko marudzą na wygląd a nikt nie docenia tego jak to wszystko działa, ile tam jest funkcjonalności i ile opcji. Każdy tylko zwraca uwagę na wygląd. Na szczęście już niewiele zostało mi do przejścia w ten etap gdy będę tylko zajmował się wyglądem. Będę się musiał nauczyć nowych rzeczy bo jeszcze nie umiem robić tekstur ani animacji. No i najgorsze jest to, że
  • Odpowiedz