Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem studentem pierwszego roku. Od dawna się uczyłem programowania, ale od jakiegoś pół roku pracuje już jako 100% pełnoprawny, wdrożony programista. Co prawda 15k jeszcze nie zarabiam, ale powiedzmy, połowę tego już tak. Jest to dla mnie strasznie nowe uczucie, bo pół życia moja rodzina tonęła w długach po uszy, do szkoły sam chleb z mielonką, ogólnie źle mocno, ja sam miałem do tej pory jakieś gównopraktyki na wakacje za ~1000zł miesięcznie, a tu nagle na brak pieniędzy nie narzekam. Do tego praca ciężka nie jest, bo do programowania zostałem wręcz stworzony. Dalej jednak mam wrażenie, że mam tę pracę trochę z przypadku, a nie w 100% z umiejętności. Taki niespodziewany awans, na który chyba nie byłem gotowy psychicznie.

Tak czy siak pozostali jeszcze koledzy z liceum, ogólnie spoko banda od panczurów po osiedlowych skejtów. Co jakiś czas na imprezach ktoś podrzuca temat pracy. Wszyscy narzekają jakie to mają gównoprace w McDonald'sach, jak to szef nie szanuje na kasie w empiku i jak to płacą im tyle co kot napłakał. A ja wtedy siedzę i nie wiem co zrobić z rękami, jakby to była moja wina i zbrodnią było zarabianie tych ~8k. Wiem, że to irracjonalne, ale nie mam za dużo doświadczeń w kontaktach z ludźmi, którzy zarabiają więcej. Nie chwalę się im, bo nie chcę, żeby im się zrobiło przykro czy coś. Boję się, że będą mnie ciągle naciągać na jakieś stawianie piw czy coś. Mówię, że zarabiam nawet spoko, ale sugeruję raczej ~3k, a nie 8. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Ktoś miał ten problem? Ma ktoś jakieś rady? Bo naprawdę nie wiem co o tym myśleć ()

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
  • 13