Aktywne Wpisy
Gours +31
sokytsinolop +51
#glupiewykopowezabawy #heheszki
Zagrajmy w grę. Ja wrzucam zdjęcie, Wy zgadujecie w którym roku zostało umieszczone w internecie. Jak będzie zainteresowanie to w piątek, lub sobotę wrzucę kolejne zdjęcie.
Jest sporo historycznego conentu, gdzie można zobaczyć jak wyglądały #polskiedomy i ludzie na przestrzeni czasu.
#zgadnijktorytorok
Zagrajmy w grę. Ja wrzucam zdjęcie, Wy zgadujecie w którym roku zostało umieszczone w internecie. Jak będzie zainteresowanie to w piątek, lub sobotę wrzucę kolejne zdjęcie.
Jest sporo historycznego conentu, gdzie można zobaczyć jak wyglądały #polskiedomy i ludzie na przestrzeni czasu.
#zgadnijktorytorok
A w korporacjach jak w lesie. XXI wiek, a w większości taksówek ciągle naciąganie na trasę, ceny z kosmosu, jak chcesz zapłacić kartą to patrzą na Ciebie jak na czubka, nie wspominając już o paragonie.
Ostatnio uber był niedostępny chwilowo, chciałam zamówić taksówkę z normalnej korporacji, czas oczekiwania miał być 10 minut, zrobiło się 15, dostałam sms, że auto czeka - żadnej marki, koloru, nic. #!$%@? wie co to za samochód i gdzie czeka, bo tam, gdzie go zamówiłam żadnego z tej korporacji nie było. Kontaktu do taksówkarza zero, a na infolinii "Przepraszamy, wszyscy nasi konsultanci są zajęci". Nosz #!$%@?.
I oni się dziwią, że ludzie coraz częściej wybierają opcję na miarę naszych czasów, a nie początku lat 90.
#oswiadczenie #uber #taxi
@fryne_: w #szczecin niektóre korporacje zrobiły swoje apki, działające jak uber i uberowi się nie opłaca do szczecina wchodzić
@fryne_: Poprawa jakości usług własnych to jedno, walka o uczciwą konkurencję - to drugie. Nie rozumiem, dlaczego przyczepiasz się do tego, że taksówkarze
@ripp1337: walką o uczciwą konkurencję byłaby walka o zlikwidowanie anachronicznych licencji pozostawiając jedynie wymóg odpowiedniego ubezpieczenia i kilku innych przydatnych rzeczy, tylko niestety to tak jak z zawodami prawniczymi - zamiast włożyć minimum wysiłku i starać się oferować usługi na lepszym poziomie łatwiej walczyć
Taksiarze walczą o to, żeby wszyscy postępowali zgodnie z prawem, tj. mieli licencję.
Uber mógłby (i teoretycznie powinien) walczyć o zniesienie obowiązku posiadania licencji. A czy walczy? Nie widzę tego. Widzę tylko cwaniactwo wielkiej korporacji z zagranicy, która zarabia ciężkie pieniądze na łamaniu prawa przez swoich wykonawców (których potem nie chroni, o ile
@ripp1337: co właśnie próbujesz sam zrobić powyższym tekstem. Załóżmy nawet że Uber to diabeł wcielony i neokolonialna macka reptilian - czy wyrugowanie go z polskiego krajobrazu zmieni cokolwiek z punktu widzenia klienta taksówek? Czy walka o utrzymanie status quo daje cokolwiek pozytywnego komukolwiek poza taksówkarzom?
Swoją drogą te odwołania do uczciwie płaconych podatków to
Z taksiarzami, którzy oszukują klientów, nie wydają paragonów, nie odprowadzają podatków itd. trzeba walczyć równo. Nie powinno być żadnej tolerancji na tego typu zachowania. Ja mam prostą zasadę - jak ktoś potraktuje mnie nie fair (taksiarz lub ktokolwiek inny), to składam
@adgebworthy: @fryne_: @xetrov: @Lubie_Budyn: Powtarzałem to milion razy, ale pewnie nie śledzicie tagu, to powtórzę jeszcze raz - byłem kierowcą Ubera,
@ripp1337: rozumiem, nie wyczułem tego w Twoim pierwszym komentarzu.
@LiberalnyLibertarianin: ale zgadzam się z tym że Uber to może być coś nie do końca dobrego, zresztą jest coraz więcej głosów że tak jest. Przy czym utrzymywanie obecnej sytuacji z taksówkarzami też nie jest dobre, zwłaszcza dla konsumentów ich usług. Chciałbym po prostu aby walczyli z