Aktywne Wpisy
![nocnica](https://wykop.pl/cdn/c3397992/nocnica_cMGcV9NWpl,q60.jpg)
nocnica +2
Jakie są wasze ulubione książki, które czytaliście w wieku 10-13 lat. Szukam polecajek :)
#ksiazki #literatura #czytajzwykopem
#ksiazki #literatura #czytajzwykopem
![thority](https://wykop.pl/cdn/c0834752/396ef6b54c4a2e2c3cd6d5469e22a6b3e88ca5a88f4451f60aec438674526178,q60.jpg)
thority +1666
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
1. W marcu 2014 zakupiłem monitor firmy Dell.
2. Działał superfajnie do stycznie 2017.
3. Zepsuł się w styczniu (prawdopodobnie padł mikroprocesor).
4. Gwarancja powinna trwać 3 lata, ale wg. strony zaczęła się w kwietniu 2013 i skończyła w kwietniu 2016.
5. Sklep mówi, że oszukała go hurtownia i sprzedała "stary" produkt".
6. Wg tego (tak wiem, słabe źródło) gwarancja rusza w momencie sprzedaży klientowi końcowemu.
7. Na fakturze nie ma numeru produktu co podobno jest standardem.
8. Na stronie della nie widzę absolutnie żadnego adresu gdzie mogę wysłać zażalenia/reklamację an pośrednika.
Co robić?
moja firma sprzedaje UPSy z data produkcji 2014 klient kupił w 2016 i w szoku ze gwarancja nie uznana
@robert83: tata rozmawiał (on ogarniał cały temat) to go zbyli mówiąc, że gwarancja minęła w kwietniu
§ 2. Obowiązki gwaranta mogą w szczególności polegać na zwrocie zapłaconej ceny, wymianie rzeczy bądź jej naprawie oraz zapewnieniu innych usług.
§ 3. Jeżeli została udzielona gwarancja co do jakości rzeczy sprzedanej, poczytuje
Komentarz usunięty przez autora