Wpis z mikrobloga

List #19

Imię: Kacper

Wiek: 25

Miejscowość zamieszkania: Wrocław

List lub kilka słów o sobie:

Mam 25 lat, 190 cm wzrostu, jestem szczupły ( 65kg ale lece w góre :D ), niebiesko-szare oczy. Właśnie kończę studia, pracuję na pełen etat już od ponad 4 lat w branży informatycznej. Moje hobby to elektronika, dobra książka, i ostatnio fotografia analogowa. Chciałbym zacząć podróżować, ale samemu nie mam ochoty, dlatego też szczerze nigdzie jeszcze nie byłem. Lubię rozmawiać. Nie krzyczę ponieważ uważam, że lepiej wytłumaczyć coś na spokojnie. Nawet jeżeli ponoszą mnie emocje to zazwyczaj trzymam je w środku i przeżywam je sam na sam. Nie zwalam na czyjąś głowę swoich problemów i nie lubię jak ktoś to robi. Jestem bardzo zaradny, potrafię naprawić bardzo dużo rzeczy bez konieczności wysyłania ich do serwisu. Na komputerach znam się bardzo dobrze. Jestem szczery i bezpośredni, nie lubię mówić naokoło. Nienawidzę jak ktoś mnie wykorzystuje i kłamie w żywe oczy. Nie chodzę na imprezy do klubów i pubów. Wolę kameralnie w gronie zajomych. Nie piję alkoholu od 6 lat i nie mam zamiaru do niego wracać.


Jakiego szukasz partnera/partnerki: