Wpis z mikrobloga

@trisek po prostu nagrywaj proces tworzenia. Zarówno AMD jak i Nvidia udostępniają w sterownikach opcje przechwytywania obrazu i zapisywana tego w skompresowanej formie. Obciążenie systemu jest niewielkie i nie powinno stanowić problemu z Photoshopem.
  • Odpowiedz
@KawaJimmiego: ale ten obrazek miał wyglądać sztampowo i komercyjnie. Zresztą ten blur to świadome działanie mające na celu spełniać określone funkcje, m.in. odciągać i przyciągać uwagę do poszczególnych części obrazka.
  • Odpowiedz
@trisek: To się nazywa kicz, kiczowatość. Wybacz, widać ze masz talent, ale po prostu bazujesz na kiczowatych kanonach... Trzeba wybrać, albo komercja, albo klasa ( ͡º ͜ʖ͡º) Albo komercja dla pieniędzy, a ambicje w wolnym czasie ( ͡º ͜ʖ͡º) Tylko, że jak ty od razu od kiczu zaczynasz, to obawiam się o tę klasę i w którym kierunku pójdą twoje ambicje.
  • Odpowiedz
@KawaJimmiego: ja tam bardzo bym chciał skończyć jak ekipa Blizzarda. Podejrzewam, że każdy tworzący grafikę by chciał. Cieszę się, że stoisz na straży dobrego smaku, punktując co jest kiczem, a co nie, ale ta dyskusja nie ma sensu bo każdy ma swój własny gust. Acha, kierunek w którym poszło Diablo 3 to świadome związanie wszystkich ip Blizzarda w jedne spójny język graficzny. Może się nie podobać ale ma sens, a już
  • Odpowiedz
@trisek: Wspólny język graficzny, który bazuje na założeniach, żeby większy kontrast mniej męczy wzrok i pozwalał łatwiej/ szybciej rozpoznawać obiekty na ekranie. Jakoś nikt przy zdrowych zmysłach się zbytnio nie uskarżał na te aspekty w poprzednich częściach. Po gigantycznej awanturze jaka wybuchła mogli po prostu zrobić opcję wyboru w ustawieniach. Jednak nie, niech się ludzie od razu przyzwyczajają, bo lepiej żeby dłużej grali.. A jak się komuś nie podoba, to niech
KawaJimmiego - @trisek: Wspólny język graficzny, który bazuje na założeniach, żeby wi...
  • Odpowiedz