Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki chyba przegrałem życie nawet go nie zaczynając.
Lvl 18 here. Zawsze sobie marzyłem, aby studiować na jakieś lepszej uczelni w UK, ale nigdy nie przygotowałem się do matury po względem tamtejszych wymagań (3 rozszerzenia). Przed całym tym marzeniem chciałem zdawać tylko dwa (matematykę i angielski), jednak właśnie każde uczelnie w UK wymagają 3 rozszerzenia. Jestem w 3 klasie technikum (informatyka) i kompletnie nie wiem co robić. Kartkując książkę od fizyki (Halliday) i widząc na trzydziestej stronie zadania z całkami, po prostu chyba nie dam rady temu sprostać przez rok.
Studia w Polsce zupełnie mi nie odpowiadają, a na te w UK chyba mam małe szanse patrząc na to, że ogarnięcie tej fizyki byłoby co najmniej ciężkie, bo odnośnie matematyki i angielskiego, to raczej się nie przejmuję.
#przegryw #matura #studbaza

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Zkropkao_Na
  • 38
@AnonimoweMirkoWyznania: Masz jeszcze ponad rok. Bez problemu ogarniesz w tym czasie fizykę. Właśnie jestem po 1 etapie rekrutacji na studia w UK. Jak matura dobrze pójdzie w maju to studiuje na University of Liverpool ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zdaje matme, fizyke i angielski rozszerzony.
@AnonimoweMirkoWyznania studiowalem w UK majac tylko 2 rozszerzenia, z fizyki I z ang. Dostac sie nie jest tak ciezko jak utrzymac dobre oceny na uczelni(zdac jest latwo, ale Papier ze slabymi oceami jest wtedy niemalze NIC nie warty)

@wuut o kurde, ktory rocznik? Ja skonczylem Aber w 2014
IskrzacyNiebieskipasek: matura z fizyki i calki? Xd jak wiesz ze pochodna ze wzoru na droge daje wzor na predkosc to juz jestes w uj zaawansowany

50% rozszerzenia jest w samych kartach i znajomosci zasad zachowania np energii,pedu, rownanie clapeyrona(czy jakos tak sie to pisze)