Wpis z mikrobloga

@NULLZILLA:

....def draw(self, screen):
........self.draw = pygame.draw.rect(screen, white, self.playerpaddle)

No chyba coś tu jest nie tak… nadpisujesz tę metodę jakimś czymś innym ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Do tego w głównym while najpierw rysujesz, a później zmieniasz pozycję. Zrób odwrotnie. Najpierw obsługuj wejście, a później rysuj wyjście.
@NULLZILLA: ( ͡° ʖ̯ ͡°)

No co to urządzenia wejścia i wyjścia w podstawówce uczą, więc nie wiem jak to dokładniej wyjaśnić…

Ale jeśłi mam przełożyć na to co powinieneś zmienić w kodzie, to teraz masz pod koniec:

player.draw(screen)
player.controlkeys()

na:

player.controlkeys() # najpierw obsługujesz wejście
player.draw(screen) # potem obsługujesz wyjście

Ale to jest zmiana kosmetyczna. Twoim problemem jest to co wyżej zaznaczyłem, czyli nadpisywanie metody kiedy