Aktywne Wpisy
apaczacz +119
Nie mógłbym spojrzeć w lustro gdybym oddał głos na Lewicę, Konfederację i PiS.
Nie widzi mi się głosowanie na KO.
Nie mam na kogo głosować, a zagłosować chce.
Chyba zostanie mi Trzecia Droga.
Cieszył się nie będę, ale oddać głos muszę.
Takie chuopskie rozterki z troski o swój kraj
#wybory
Nie widzi mi się głosowanie na KO.
Nie mam na kogo głosować, a zagłosować chce.
Chyba zostanie mi Trzecia Droga.
Cieszył się nie będę, ale oddać głos muszę.
Takie chuopskie rozterki z troski o swój kraj
#wybory
ni0bi +42
Pamietajcie, jesli wybierzecie bande czworga, tzn ze zgadzacie sie na lockdowny i zamordyzm. Dacie znac ze w przyszlosci zmuszanie ludzi do siedzenia w domu przez 1-2 lata jest normą i nikt za to nie odpowie.
#konfederacja #wybory
#konfederacja #wybory
Czy ktoś z was modelował może w Maxie ścieżki? Mam projekt z arch. krajobrazu i w Maxie robię wizualizacje. Wygenerowałem sobie teren i z poliliń utworzyłem płaski model ścieżek . Nałożyłem je na teren przez modyfikator CONFORM i fajnie się nałożyły, tylko przyjęły jakby wszystkie nierówności drobne terenu i jakby tam gdzie teren ma spadek w jakąś stronę tak i one się układają się pod skosem idealnie przylegając do niego. Wiem, że tam ten modyfikator działa i inaczej nie mógł je nałożyć.
Tylko czy dałoby się je jakoś wypoziomować w poprzek żeby były płaskie ale żeby też spadały wraz z różnicą terenu?
Próbowałem użyć w EDIT POLY modyfikatora tam: MAKE PLANAR i Z AXIS, tyle, że wprawdzie on wypoziomuje je ale tracą przy tym spadki wzdłuż terenu.
Czy ktoś może wiedziałby jakie wtyczki, by z tym sobie poradziły albo co w Maxie dałoby się ustawić?
#grafika3d #3dsmax