Wpis z mikrobloga

Cześć Mireczki i Mirabelki :) Dawno mnie tu nie było bo skupiłem się na pracy, a ogrom waszych nowych wydań i screenów mnie przytłaczał ale jednocześnie bardzo motywował do pracy nad własnym tytułem, który w końcu chcę wam pokazać Jest to gra quizowa (kolejny quizup) z dużą otoczką dziwnych funkcjonalności i trybów rozgrywki. Mam mnóstwo pomysłów na rozwijanie gry, lecz zajmują one dla jednej osoby bardzo dużo czasu pracy. Gra jest dostępna w google play od listopada wstępnie w formie soft lanchu, lecz koszt pozyskania użytkowników do testów był w wersji testowej zbyt duży, a potrzebowałem lekki przemiał ludzi, aby zebrać dane i poprawiać główne wskaźniki. Nie chciałem wam wrzucać jescze tamtej wersji bo byście śmiechli, ale teraz już mam nadzieje, że mam co wam pokazać.

Więc tutaj jest link do sklepu: LINK DO SKLEPU
Dla ciekawych osób tutaj macie PRESS KIT, w którym zawarte są screenshoty wszystkich wersji, po których dokładnie widać co zmieniałem w czasie,

Ultra low budget marketing based on Trivium - the quiz challenge Tutaj mój drobny artykuł o tym jak rozwiązałem problem przemiału ludzi przez grę do testów. ( Muszę jeszcze go trochę zeedytować dzięki za pomoc z artykułem chłopaki @sortris @prophet olbrzymia pomoc! Jeszcze poprawię (òóˇ) )

Potrzebuje również waszej pomocy (lecz jej nie wymagam:-) ) , jako że gra nie jest już nowa nie dostanę boost'a od wydania lecz aplikacja ładnie trafia do topek nowości z każym updatem. Tak samo ładnie z niej spada jak nie dostaje żadnych reviews. W grze dodałem opcję oceny apki. Jak ocenicie przechodząc z buttona gry będziecie otrzymywać 50% mniej reklam w apce. Możecie pomóc również wpisując w komcie wszystko co was w grze wku**** ten feedback jest również ważny i każdy sobie spisze w mój notatnik życia. Gra jest w języku angielskim (większy rynek), aczkolwiek staram się zaangażować kogoś do przetłumaczenia ( duża ilość pytań wymaga czasu).

Całą gre robilem samemu nad czym niestety boleje i jest napisana w silniku unity w 6 miesięcy, oraz z moją libką, którą konsekwentnie rozwijam już 3 lata wraz z serwerem ją obsługującym. Serwer jest napisany w .NET i ulokowany na Azurz'e. Dzięki serwerowi jestem w stanie zmieniać praktycznie wszystko w grze całą rozgrywke. Jeżeli macie więcej pytań technicznych to dawajcie w komcie!

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Co już w grze jest:

Trzy tryby gry: Najwyższy wynik, Codzienne wyzwanie oraz zwykły progress gry poprzez rozwiązywanie kolejnych poziomów trudności w poszczególnych kategoriach.
Rankingi obecnie ranking doświadczenia gracza, które zdobywa się rozwiązując zagadki w całej grze. Oraz Ranking udziału w wyzwaniu najwyższego wyniku.
Achievementy google games
2 typy zagadek, graficzna oraz tekstowa.
Zagadki dodawane dynamicznie, wiele jest pobieranych z OpenTDB dzięki czemu teraz jest koło 500 zagadek w grze ( nie które można znaleźć tylko w wyzwaniach), a będzie znacznie więcej planuje koło 2k z tym, że potrzebuje czasu na porozdzielanie ich do odpowiednich kategorii.

Co planuje dodać:

Avatary, odblokowywane w sklepie oraz jako nagrody.
Spin wheel ( możliwośc losowania darmowych nagród oraz miejsce, w którym wydajemy otrzymane gemy)
Kolejnych kilka kategorii, dzięki którym będziemy mogli się uczyć jak np historia, matematyka, informatyka itd.
Kolekcje ( naklejki bądź, karty z informacjami pobieranymi z wikipedii), każda karta bądź naklejka ma swoją wartość i trzeba znaleźć kilka jej części, aby ją odblokować ( Forma pokedex'a w pokemonach)
Eventy okresowe ( np tygodniowy turniej) w którym otrzymuje się jakąś unikalną kartę do kolekcji za otrzymanie odpowiedniej punktacji

Nie chcę od was kaski, lecz jak wcześniej wspomniałem troszkę pomocy dlatego łapcie kody na paczki ( MENU->MORE->ENTER CODE)

883AVGGWH
LX9P3FMXG
FBRWVJCGB
S0XB3IIHB
5P4QBIOIA
Z4LX3ME15
CTSCBLK24
679J3PALZ
JWGYBOGLY
WLNDJOMMX

Q04KBSC5S
3PBZJRI6R
GEHERQO7R
ASZMJUEQL
NH50RUKRL
HWN8IYAAF
ULTNQXGBF
7A02ZWMCE
1OI9Q0CV9
EDOOY0IW8

R2V36ZOX7
LHCAY3EG2
Y6JP62KH1
SK0WY6A0W
597B65G1V
HYEQE5M2V
CDVX69CLP
P22CE8ILP
1R8RM7OMO
W5QZEBE5J

Jeśli macie jakiekolwiek pytania śmiało, ładujcie w komentarze i mam nadzieje miłej zabawy przy grze.

#gamedev #rozdajo #ama #quizwanie #unity3d
  • 69
@itzDramo: W sklepie jest już nowa stabilna wersja
@morakaraibo: jako że siadła główna to lecimy z rozdajo za im więcej wykopków tym więcej kodzików lecimy:

Wołam osoby które się udzielały:
@JusTQL , @GniewneKopytko, @lupaczkokosow ,@szumar, @Altar , W informacji o nowej wersji w sklepie są wpisane zmiany, w większości, które zgłaszaliście, za które ślicznie dziękuje

#rozdajo

Pierwsze 10 Kodów:
6HNAVO5CJ
0V4INSVVE
DKBXVR1WD
Q9HC3R8XC
KOZJVVXG7
XD5Y3U4H7
A2CDBTAI6
4GTK3X011
H50ZBX620
BKH631WLV
@cometa93: Oryginalna klawa od #!$%@?, Jak naciskasz na input pojawia się pusty input nad klawiaturą w oryginalnym material design, przy wpisywaniu np. nicka ten input wypełnia się pustymi znakami + wypełnia się input docelowy.
@Sierran: Rozumiem postaram się coś poszukać. Albo skorzystam z własnej klawiatury w następnym buildzie bo pierwsze wersje wykorzystywały klawiature zamiast 4 przycisków. Uzupełnianie pytań za długo trwało więc zmieniłem to na przyciski tak jak jest teraz.
@JusTQL: Haha to fajnie :P te kategorie z pytaniami np historycznymi są troszkę trudniejsze ale chciałem do gry dodać ( i wciąż planuje ) aspekty edukacyjne więc tak musi pozostać :D
@cometa93: To powiem Ci że zazdroszcze.. Bo ile razy podchodziłem do .NET to dostawałem wielką makrelą po twarzy i mi nie wychodziło :( Ale chociaż dałeś mi motywacje by swoją apkę skończyć :D
@Sierran: Polecam szczerze w pracy widze jak chłopaki męczą się z serwerami w PHP, a tu mam tą samą DLL modeli dla klienta i serwera. Dzięki czemu mogę mieć tą samą logike po stronie serwera i klienta. Jeśli serwer ma inne dane niż klient znaczy, że coś się popsuło bądź ktoś haczy :P
@cometa93: Wiem :< W pracy jestem zmuszony do PHP + Symfony 3 :( Ale w domu projekt swój stawiam front: Ionic2 a back: Python + Django i Django Rest Framework ;) Jak byś mireczku mógł mi jakieś materiały do c# podesłać na prv to bym był bardzo szczęśliwy :)
1 Jak zaczynasz grę mało intuicyjne jest to że musisz nacisnąć pierwszy pasek. Poważnie przyciskałem wszędzie na ślepo ale się udało:)
2 Jak zostaje ostatnia zagadka i odpowiesz źle to mało intuicyjne jest to że możesz wybrać jeszcze jedną odpowiedź - może przydał by się jakoś komunikat. Ja starałem się wyjść i włączyć jeszcze raz. A wystarczyło wybrać następna odpowiedź(za 4 razem skumałem że mogę ).
3. Nie da się przerwać dużej
@Sierran: Postaram Ci się przesłać to z czego ja korzystam na pm, póki co staram nadążać za komentarzami odpisując każdemu więc jak tylko troche więcej czasu będzie ok ?

@kuznikowski Hey DZięki za bug'a upewniłeś mnie że to jest priorytet i jednak użyje własnej klawki wtedy będe miał pewność że na każym urządzeniu będzie taka sama. Co do zdania, to jest błędnie ale tyle musiałem czasu poświęcać na inne rzeczy (