Wpis z mikrobloga

Lada tydzień rusza nowy sezon #acleague z samochodami GT3, a lada dzień startują zapisy. Część z Was wybrała już swoje maszyny, wzgardziła innymi, część się jeszcze zastanawia. Dlaczego wybraliście właśnie te? Co jest w nich takiego specjalnego? Dlaczego omijacie dany model z daleka (Z4 ciągle czeka na swoich amatorów)?

Uzupełnijmy acleague.pl Waszymi wybranymi opiniami! Jeśli chcecie się nimi podzielić w trzech-czterech zdaniach - poważnych lub z jajem - to piszcie poniżej albo bezpośrednio do mnie (Wykop lub Discord).
źródło: comment_W1eq4KBA8woHZc5VULilC1ECJTWwgV3X.jpg
  • 14
@Plupi: Miałem się brać za ferrari ale w takim razie wezmę Z4. Tylko co, sam będę w teamie? Jak by co to skina zrobię na dniach, może ktoś się skusi.
Lambo Huracan GT3 - może nie jest najłatwiejszy w prowadzeniu (takie R8 dla dużych chłopców) i trochę brakuje lusterka wstecznego, ale pierdy z wydechu przy zmianie biegu, dźwięk i wygląd z nawiązką to wynagradzają. No i szybki jest.
@Plupi: R8 LMS - bo jest ładny (nie ujmując wyglądu innym), bo prowadzi się sztywno i stabilnie, a jak zakręt się nie uda to można czasem nawet podriftować ( ) Chciałem wziąć SCG, ale po zmianie modelu opon prowadzi się inaczej i już mi nie podpasował.
@Plupi: Chcialem jechac bmw, ale rozwazalem tez scg. Brakowalo kogos do skladu scg, wiec sie zdecydowalem. Podoba mi sie jego wyglad - taki lmp, niski, przysadzisty. Duzym plusem sa lusterka-kamery wewnatrz, z widokiem na obie strony. Mam maly ekran, a dzieki temu mam mozliwosc widziec cos w nich. Dzwiek silnika w srodku nie urzeka, jest nudny, ale za to zawieszenie skrzypi. Ograniczenia przelozen skrzyni biegow trzeba zaakceptowac, ma to sens. Prowadzi
@Plupi Długo testowałem samochody klasy GT3. Mimo iż Mercedes nie wydaje się najszybszy, prowadzi mi się go najpewniej i można nim ostro ciąć tarki, zapewne dzięki silnikowi z przodu. Wielu uważa, że Mercedes jest niestabilny, ale dla mnie jedzie bardzo pewnie i równo, co powinno przełożyć się na dobre tempo wyścigowe. No i jak ładnie mruczy to V8 ;)
@Plupi: Nie było łatwo wybrać to jedno jedyne i najlepsze auto klasy gt3. Wybrałem 7 z 9 samochodów co usprawniło testowanie (bez bmw w trakcie sezonu może wyjść dlc z m6 a i tak z4 już śmigałem w poprzednim sezonie gt3 ( ͡º ͜ʖ͡º), ferrari z prostego powodu nie miałem dlc redpack XD) Zaczynałem od testów na drag race 1000m sam nie wiem po co ale
@Plupi: Klasyczne GT to spora masa, spore wymiary i spory motor z przodu. Dlatego wybrałem Mercedesa AMG GT. Samochód nie sprawia wrażenia tak zwinnego i przyklejonego do asfaltu jak jego konkurencja z silnikami umieszczonymi po środku. Ma to jednak swoją zaletę. Wolniejsze reakcje auta dają kierowcy więcej czasu na opanowanie wozu. Merc w krytycznej sytuacji zamiast nagle zrywać się ze smyczy i wypaść z toru, raczej zaczyna delikatnie ślizgać się i
@Plupi: Porsche, najlepszy wygląd, dzwięki silnika i dyfra, co prawda trzeba go dobrze ustawić ale jest duży zakres ustawień skrzydeł i zawieszenia. Testowałem tylko GTR'a, Lambo i GT3 R. 10/10
@Plupi: Robiłem objazd próbny wszystkich aut, ale to była oczywiście tylko formalność. Zakochałem się w sylwetce 650S GT3 i nie ma dla mnie znaczenia który będę na mecie. Nie mniej jednak uwielbiam to jak ten samochód zacieśnia promień skrętu - jak przylepiony.