Wpis z mikrobloga

Kocham mojego diesla... wczoraj juz byly problemy z odpalaniem silnika i zmeczylem aku, więc podlaczylem na noc pod prostownik. Rano po wielkich mękach odpalił, przejechalem nim z ~2km, wyłączyłem i teraz za każdym razem zaraz po odpaleniu od razu gaśnie. Co proponowalibyscie najpierw sprawdzic? Bezpieczniki pompy paliwowej, samą pompe, czy szukać gdzie indziej?
#motoryzacja #zima
  • 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Android
  • 0
@epll wlasnie najlepsze w tym wszystkim jest to, że po ostatnim tankowaniu dolalem tego "uzdatniacza" na mrozy i zrobiłem po tym z ~50km...
  • Odpowiedz
@k4rolex: niekoniecznie. Rozbierz obudowe filtra paliwa i zobacz co tam sie dzieje. Czesto jest to jedna sruba i dwie lub trzy wtyczki. Pewnie parafina z ropy ci sie wytracila i zapchala filtr.
  • Odpowiedz
  • 0
@k4rolex zeszłej zimy u mnie była podobna sytuacja. Przyczyna - dwie spalone świece. Przy odpalaniu pamiętaj też, aby świece się nagrzały. Niby oczywiste, ale ludzie o tym zapominają.
  • Odpowiedz
@k4rolex: Kiedy ostatni raz wymieniany filtr paliwa ? Super konstrukcja bulwa jego mać filtra paliwa. Brawo BMW. Klasa premium :D W innych dieslach filtr jest tak w kształcie studni i stoi pionowo w komorze silnika :D. Woda osiada na dnie, a tłustsza ropa u góry i ta jest jest zaciągana do silnika. Tu widzę wszystko w poziomie leży i woda razem z ropą płynie do silnika. W dieslu powinno się
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@trzaichlac69 da sie bez kanalow i podnosnika, ale nie widzi mi sie tarzać na betonie w taki mróz...
@Fooji dla mnie to oczywiste, ale komputer sam sobie grzeje ile chce.. mam przycisk START/STOP i nie mam mozliwosci trzymania go na grzaniu swiec.
  • Odpowiedz