Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania

#zwiazki #rozowepaski #zalesie #gorzkiezale

Dobra Miraski, muszę się trochę wyżalić

Od dwóch lat jestem z różowym, od kwietnia mieszkamy razem. Wcześniej mieszkałem sam w swojej kawalerce ale udało mi się kupić większe mieszkanie do którego wprowadziliśmy się razem (różowa mieszkała z przyjaciółką), a kawalerkę wynajmuję. Kosztami życia w nowym mieszkaniu dzielimy się na pół (czynsz, opłaty za prąd, gaz itp.) a kredyt spłacam sam (głównie z wynajmu tej kawalerki).

Różowy jest młodszy ode mnie, aktualnie na pierwszym roku magisterki. Ja pracuję od kilku lat.

Do czego zmierzam - moja dziewczyna jest cholernie leniwa. Większość domowych obowiązków (sprzątanie, zmywanie, wynoszenie śmieci etc.) jest na mojej głowie. Wychodzę rano do pracy, wracam po ok. 10h (praca + dojazd), różowy w tym czasie idzie na zajęcia (które trwają o wiele krócej, do tego często np. idzie na 12 i wraca po dwóch godzinach) i nie robi nic więcej. Zakupy robię ja gdy wracam z pracy, gotujemy razem (lub na zmianę), po gotowaniu ja zmywam. Odkurzanie - ja. Pranie - ja. Sprzątanie - ja. Czasami różowy mi pomoże, ale sama z siebie nigdy nic nie zrobi - mimo że po kilku dniach widać już jak zbiera się kurz w kątach czy na meblach to nie kiwnie nawet palcem.

Zresztą wszystkie obowiązki odkłada na później. Gdy się wprowadziliśmy (oboje praktycznie w tym samym czasie) to ja od razu zacząłem rozpakowywać wszystkie rzeczy, układać je w szafach, wieszać ubrania itp. A różowy? Najchętniej to by żyła cały miesiąc na kartonach bo była zmęczona przeprowadzką, a większości rzeczy i tak od razu nie potrzebuje. To samo gdy wróciliśmy z wakacji - ja od razu rozpakowałem swoją walizkę, brudne rzeczy zaniosłem do łazienki i chciałem wziąć jej rzeczy by od razy włączyć pranie - to nie bo teraz jest zbyt zmęczona żeby się rozpakować.