Wpis z mikrobloga

@BiletNaKrucjate: dolicz droższy przegląd techniczny auta, serwisowanie instalacji gazowej, poza tym i tak musisz tankować benzyne jeżdząc na gazie by nie zatrzeć pompy paliwa i wcale nie wychodzi o wiele taniej.
@retzev z tą pompą to zależy od instalacji. Niektóre instalacje odcinają pompę paliwa. Benzyna do LPG jest potrzebna głównie do rozruchu. Chociaż są też hardkory jeżdżące 100% na gazie. Pytanie tylko jak wtedy z żywotnością, bo nieraz słyszałem, że od niejeżdżenia na pb padają przewody paliwowe.
@KorelacjaProkrastynacji: Ja jak pracowałem na Orlenie w tym roku to w lecie Ropa była za 3.90 przez jakiś tydzień a 95 za jakieś 4.29, złote czasy xD
@syn_admina: @Asparte: @retzev:
Aktualnie nie założył bym gazu, nie jeżdzę aż tyle, żeby mi się to zwrociło a też kupno jakiejś lipnej instalacji to mi jeszcze dodatkowe koszty wygeneruje, co do pompy paliwa to mówią, żeby mieć te 2 kreski przed
@retzev: Na droższy przegląd zarobię praktycznie po niecałych dwóch tankowaniach gazu, benzynę leje raz na dwa trzy miesiące za 100 i wystarcza. Serwisowanie instalacji gazowej w tym roku kosztowało mnie aż 8 zł na filterek ( ͡° ͜ʖ ͡°) Raz na parę lat regulacja za 50zł, parownik 300zł z wymianą, raz na 10 lat legalizacja butli za 300. Czysty zysk. Kosmiczne koszty się biorą jak się ma
@retzev:Fakt, jak doliczysz przegląd instalacji, wymianę butli gazowej i serwisowanie instalacji to wyjdzie niewiele taniej niż diesel. Diesle są fajne póki się nie psują. Lubię diesle, ale koszty serwisowania są nieporównywalnie większe niż PB/LPG.
Stać mnie i na PB czy Diesla, ale zdecydowanie wolę wywalić hajs na inne przyjemności niż ładować je w tankowanie PB lub naprawę turbiny czy dwumasy w Dieslu, także LPG jest tu jedynym logicznym wyjściem oczywiście z
@HaleHortler: Jam mam silnik 1.6 8V 90 KM o oznaczeniu K7M zapakowany do Clio II o wadze niewiele ponad tony, w mieście pali prawie dychę, jednak spalanie mu jestem w stanie wybaczyć, bo silnik naprawdę pierwsza klasa, nic się w nim jeszcze poważniejszego nie zdupczyło, części eksploatacyjne tanie, jak np. rozrząd SKF tylko 3 stówki xD
@Krzemol: No i co z tego, że zielonka? Jak masz gówno a nie instalacje, to nie dziwota, że zawory powypalane. Wypalone zawory owszem, mogą się zdarzyć, ale pod warunkiem, że ta instalacja to jakiś ulep założony w cytryn & gumiak garage.
@HaleHortler: Po prostu średnio mi się widzi to, ze auto z silnikiem niemłodej już konstrukcji, mające lekko ponad 200 kuca, pali po mieście 11L LPG, tyle, a jak wszyscy wiemy spalanie gazu jest wyższe 15-20% od spalania PB. Ja nigdy wypalonych zaworów nie miałem, jeżdżę już trzecim autem z LPG (a innych trochę znam, bo kiedyś niemal cała rodzina na LPG śmigała, teraz wszyscy nagle się na Diesle przerzucili :P), więc