Wpis z mikrobloga

Recenzja Watch Dogs 2 PC
Koniec roku to okres bardzo intensywny w branży IT. Dopinamy wszystko na ostatni guzik, testujemy rzeczy, których nazw nie można jeszcze głośno wymówić( ( ) ), a i trochę czasu dla siebie i rodziny by się przydało. Jednak udało nam się jeszcze wcisnąć recenzje Watch Dogs 2, bo testy wydajności już dawno za nami. Co sądzimy o grze? W skrócie - Watch Dogs 2 sporo do ideału brakuje, ale jest to świetna rehabilitacja Ubisoftu. Otrzymujemy kawał dobrego sandboxa, który śmiało może konkurować z najnowszym GTA. Tylko ten model jazdy i kolizje... ( ͡° ʖ̯ ͡°)

---

Watch Dogs 2 prawdopodobnie bazuje na usprawnionym silniku Disrupt, który napędzał poprzednika, jednak programiści konkretów nie zdradzili. Pewnym jest natomiast, że graficzne wodotryski pomagała implementować NVIDIA, ponieważ tytuł oficjalnie wciągnięto do programu partnerskiego The Way It's Meant to be Played, dzięki czemu w bardzo obszernych ustawieniach znajdziemy szereg ciekawych efektów. Wśród najważniejszych warto wymienić okluzję otoczenia HBAO+, realistyczne cieniowane PCSS i HFTS, wygładzanie krawędzi TXAA oraz natywne wsparcie technologii Ansel do łapania widowiskowych screenshotów. Graficznie WD 2 prezentuje się nienagannie, będąc najładniejszym sandboxem dostępnym na pecetach, wyprzedzającym koszmarną Mafię III oraz niemłode już Grand Theft Auto V. Wirtualne San Francisco pełne jest drobnych szczegółów, świetnie prezentuje się oświetlenie, tekstury są wysokiej jakości, kapitalnie wygląda również efekt deszczu. Wymagania sprzętowe trudno jednoznacznie scharakteryzować, gdyż programiści udostępnili sporo ustawień graficznych, pozwalających dostosować jakość oprawy do posiadanej konfiguracji. Preset Ultra wzbogacony o wszystkie wodotryski zabija nawet GeForce GTX 1080, natomiast High osiągalne będzie dla GeForce GTX 960 - optymalizacja jest zatem całkiem przyzwoita. Różnice między High i Ultra nazwałbym umiarkowanymi, co dodatkowo zwiększa przystępność tytułu. Warstwę dźwiękową też poprawiono wprowadzając normalne radiostacje, chociaż zaproponowany repertuar średnio nam przypasował. Nie uniknięto niestety baboli technicznych, najczęściej objawiających się idiotycznymi kolizjami obiektów, dziwnym zachowaniem przechodniów, czasami jakiś skrypcik nie zaskoczy albo strumień wody z hydrantu swobodnie wytryskuje z maski samochodu.

Chociaż Watch Dogs 2 sporo do ideału brakuje, a producent wiele kwestii mógłby rozwiązać lepiej, to jednak Ubisoft generalnie zdołał się zrehabilitować. Pierwsze wcielenie Paczających Psów zawodziło praktycznie pod każdym względem, zaś sequel wyrasta na porządnego sandboxa z ciekawą zawartością, przyjemnym klimatem, bogatym światem, kilkoma unikalnymi ficzersami, niegłupim scenariuszem, ładną oprawą graficzną i rozsądnymi wymaganiami sprzętowymi. Cieniem na opisywanym tytule kładzie się z kolei niezdarna sztuczna inteligencja, średnio satysfakcjonujący model prowadzenia pojazdów oraz przeciętnej jakości elementy strzelankowe. Summa summarum Watch Dogs 2 wiekowego Grand Theft Auto V nie deklasuje, aczkolwiek w porównaniu do szumnie reklamowanej Mafii III wypada wprost rewelacyjnie, zapewniając po prostu solidną rozrywkę. Spodziewaliśmy się czegoś gorszego, ale negatywne nastawienie mogło wynikać z rozczarowania poprzednikiem. Graczom spragnionym sandboxów wycieczkę na Zachodnie Wybrzeże można zatem polecić, chyba że wybitnie nie lubicie luźniejszego klimatu albo seriali pokroju Silicon Valley.

Pytanie Mireczki i Mirabelki jak wam się spodobały najnowsze Paczającę Psy 2? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wpadło wam w oko coś co wybitnie zapisało się na plus lub minus, a o czym nie wspomnieliśmy?

Cały tekst oraz liczne zdjęcia dostępne są tutaj:
https://www.purepc.pl/gry/recenzja_watch_dogs_2_pc_nareszcie_godny_konkurent_gta_v

#purepc #pcmasterrace #watchdogs #gry
PurePCpl - Recenzja Watch Dogs 2 PC
Koniec roku to okres bardzo intensywny w branży ...

źródło: comment_Zo8l67XeXYDM5XAfaFWqrfqUyOSx6Phb.jpg

Pobierz
  • 4