Wpis z mikrobloga

Mircy #pomocy
W połowie listopada zamówiłem perfumy na allegro, które miała mi dostarczyć firma #inpost. Po kilku dniach dostałem informacje na email-u, że przesyłka dotarła do mnie. Ja natomiast nic nie otrzymałem. Pomyślałem, no może jakaś pomyłka w systemie lub jakieś przestoje spowodowane tym, że to okres przed mikołajem. Niestety - nic z tych rzeczy. Postanowiłem parę dni poczekać w międzyczasie zamówiłem jeszcze jeden towar, który miał być dostarczony przez kuriera #inpost . Po tygodniu czekania postanowiłem dodzwonić się do jakiegoś konsultanta jednak nie dodzwoniłem się. A w międzyczasie nna email przyszła informacja dotycząca drugiej przesyłki, że doszła. Ta natomiast równierz nie dotarła. Napisałem email oraz reklamację. Również cisza. Na końcu postanowiłem napisać reklamację w punkcie informacyjnym inpost dotyczącą tych dwóch przesyłek kurierskich. Kilka dni po napisaniu reklamacji otrzymałem wiadomość o następującej treści :

W związku ze zgłoszeniem XXXXXXX dotyczącym przesyłki o numerze nadawczym XXXXXXXXXXXXXXXXXX uprzejmie informujemy, że zgłoszenie zostało zweryfikowane ze skutkiem jak poniżej.

Na podstawie analizy dokumentacji nadawczej i oddawczej powstałej w związku z procesem przyjęcia, przemieszczenia oraz doręczenia reklamowanej przesyłki stwierdzono, iż przesyłka została doręczona.

Wyrażamy nadzieję, iż przedstawione wyjaśnienia spotkają się ze zrozumieniem i zostaną uznane za wystarczające oraz, że przyszła współpraca będzie przebiegała pozytywnie i bez zakłóceń. Zapewniamy, iż dokładamy wszelkiej staranności, aby proces doręczania przesyłek pocztowych przebiegał prawidłowo i podejmujemy działania mające na celu podnoszenie standardów świadczonych usług. Do każdego zgłoszenia podchodzimy w rzetelny sposób oraz traktujemy i rozpatrujemy je indywidualnie.

Za wszystkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją w imieniu InPost Expres Sp. z o.o. przepraszamy

Dalej paczek nie otrzymałem natomiast #inpost twierdzi, że ją otrzymałem. Co mam robić?

#inpost #krakow #integer #kurier #help
  • 3
  • Odpowiedz
Albo ktos odebral podajac sie za ciebie, albo "donosiciel" po prostu zostawil na skrzynce i ktos #!$%@?... Jaka to paczka byla jakis standard, najtanszy czy inna co wymaga potwierdzenia odbioru?
BTW, kiedys zamowilem laptopa z Amazon za prawie £2k, zaznaczylem standard delivery i czekalem.... Po paru dniach na stronie Amazon "your orders" wyskakuje, ze doreczono... #!$%@?, czy zrobilem i panika. Nic nie odebralem....
10 minut pozniej, sasiad z dolu dzwoni domofonem ze
  • Odpowiedz