Wpis z mikrobloga

Hej mirki,
W tym tygodniu jadę na dwa dni do #warszawa i nie pamiętam kiedy ostatni razem byłem stolicy czysto dla rozrywki/zwiedzania, stad ten post. Idziemy z dziewczyną do #teatr na Dziadka do orzechów, jednak będziemy mieć jeszcze dwa dni wolne na inne rzeczy. Chce skoczyć do Muzeum Powstania Warszawskiego i do Centrum Nauki Kopernik. Pytania do miejscowych i nie tylko;
1. Ile czasu może zejść w Muzeum i Centrum Nauki? Zastanawiam się, czy planować jeszcze coś i czy będziemy mieć siłę na coś więcej.
2. Polecacie jakieś knajpy z jedzonkiem w pobliżu Muzeum i Centrum? Lub tez w pobliżu ulicy 11 Listopada?
3. Polecacie może jeszcze coś odwiedzić na szybko? Czy są jakieś tymczasowe wystawy/pokazy w tym tygodniu?

Niestety, ale zawsze w stolicy bywałem tylko w sprawach nie-rozrywkowych, więc jestem kompletnie zielony jeśli chodzi rozrywkę i wszelkie atrakcję.
  • 15
@Fusofuso:
Na CNK czasowo to sky is the limit. Bez kilku godzin grzech wchodzić, a na upartego możecie tam i 2 dni spędzić.
Na MPW tak ze 3h należy liczyć.
Przy CNK macie Dziurkę od Klucza na Radnej 13 - dobre włoskie żarcie.
Z MPW możecie się np. przejechać kawałek na Złotą i iść do Barn - najlepszy burger w Waw.

Niedaleko 11 listopada macie całkiem przyjemną Space Exhibition: http://wystawaspace.pl/
Można
@Dutch: @jathek: @glupikaowiec: Dzięki za info :)
@Fryderyk94: Nigdy jeszcze nie miałem okazji poruszać się uberem, nie było gdzie za bardzo. Łącznie będzie nas 4 osoby. Lepiej po Warszawie uberem jeździć niż własnym transportem? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Pewnie proste pytanie zadaje, zwyczajnie nie ufam taxi, a tutaj może będzie tak lepiej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Barn - najlepszy burger w Waw


@Dutch: byłem w lutym tego roku i bardziej przereklamowanej miejscówki w życiu nie widziałem.