Wpis z mikrobloga

Weszlam na wykop po raz pierwszy od 10 miesiecy i mi sie milo zrobilo po pytaniach "ej robisz jeszcze zdjecia" lub "ej a Ty jeszcze zyjesz?". Zyje! A wszystkim tym ktorzy mi kiedys pomagali ogarnac skanowanie negatywow dziekuje! Jestem juz na etapie samodzielnego wywolywania (chociaz nie jestem w tym mistrzem) :) tutaj letnia rolka z mojej praktic'i mtl3. Zle przewija i wpuszcza swiatlo, wlasnie dlatego ja lubie #fotografia #fotouogolnienie #fotografiaanalogowa #praktica
Uogolnienie - Weszlam na wykop po raz pierwszy od 10 miesiecy i mi sie milo zrobilo p...

źródło: comment_O7mIk0PyB5LAsgV5wNIVKwyRCUQysOfm.jpg

Pobierz
  • 22
@Bolns_Sesz ech. Jestem absolutnym amatorem, wybieram klisze najtansze, ale dobrze strzelalo mi sie na rollei'u. Co do aparatu to juz w ogole dluga dyskusja. Zalezy co bedziesz fotografowac i czy wolisz lustrzanke czy jakas malpke. Sama mam slabosc do praktic i ogolnie aparatow z bagnetem m42 :)
@Uogolnienie: od 8 lat siedzę w filmie, ogólnie od wielu wielu lat używam DSLR-ów, ale chciałbym sprawdzić się w analogu. Mam doświadczenie z m42 :) tanie i dobre obiektywy, akurat podpinalem je do Canona. Co do pytania, co będę fotografować, to myśle ze głównie architektura
@prthvi to nie boli, chociaz rozumiem. Chodzilam kolo tematu kilka miesiecy, jeszcze lokalny fotograf mnie straszyl ze to takie trudne... Pierwszy raz jest przerazajacy, pozniej to juz czysta przyjemnosc gdy wyciagasz rolke i widzisz na niej efekty (albo dramat gdy odkrywasz ze nie naciagnelas poprawnie filmu x(
@Bolns_Sesz ja wlasnie zaczynalam od analogowych obiektywow podpinanych pod Canona wiec mialam cala kolekcje :) najlepiej skresl zenita (chociaz mam do niego olbzymi szacunwk i sentyment) i przypatrz sie jakims alternatywom. Dzialajace body na allegro mozna znalezc czesto za jakies grosze, a wiekszosc mocy i tak lezy w odpowiednio dobranym szkle :)