Wpis z mikrobloga

@teslablogpl: @LooZ: Dziwne, że Tesla zgodziła się na tą lokalizację (no chyba, że rzeczywiście ten City Park konkretnie albo nawet w całości pokrył koszty), bo to wymusza jednak otworzenie jeszcze jednego superchargera i tak gdzieś przy A2, bo nic między Berlinem, a Poznaniem nie ma. Konieczność zjazdu z A2 i wbijania się do praktycznie centrum Poznania byłaby bardzo uciążliwa.
  • Odpowiedz
@LooZ: Jasne, można to traktować jako taki destination charger ale na trasie Berlin - Warszawa muszą być dwa SC "przelotowe" więc pewnie po prostu zmienili koncepcję co do ich lokalizacji. Fajnie by było jakby cyknęli jeszcze jeden przy krzyżówce A2 i S3, a drugi przy A2/A1. Wydaje się, że to są takie najlogiczniejsze miejsca.
  • Odpowiedz
@LooZ: Jakbym miał się zatrzymać swoją teslą w hotelu to nie potrzebuję SC, tylko zwykłej ładowarki. ale na razie żadna moja tesla nie wymaga ładowania ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Reklama - owszem jest - dużo bogatych osób będzie nawigować się na hotel (zwłaszcza potencjalni klienci z Niemiec)

a co do optymalnego rozmieszczenia SC - jeżeli zasięg to 400km (nie wszyscy mają >85), to co 200 powinna
  • Odpowiedz