Wpis z mikrobloga

Witam, miałem podłączony tel Huawei P8 Lite do głośników, nagle przestał działaś i zaczął sie ciągle resetowac przez 10 min, wiec nawet w system się wejść nie dało. No dobra nie ma paniki, gwarancja jest na 2 lata, a ja jeszcze równego roku nie dobiłem. Idę wiec do serwisu oficjalnego Huawei w Krakowie, a Pani mi mówi ze on był przeznaczony na sprzedaż w Tajwanie , a oni zajmują się tylko sprzętem z UE i paru innych krajów. Lipa, no ale ok, wysłałem wiec tel do sprzedawcy z Allegro. Wszystko spoko, tel doszedł 8.12 do nich i dziś dostaje o to taki e-mail z zdjęciem.
No i teraz pytanie czy cokolwiek mnie jakoś ratuje czy po prostu przepadł. Dodam co istotne ze tel mi wpadł raz do wody 6 miesięcy ! temu, ale wyłączyłem go odrazy, wysuszyłem i działał bez problemu. Ratuje mnie jakoś to ze był na Taiwan przeznaczony czy coś bo nie wiem? No bo jakoś nie wieżę, iż woda była przyczynną po 6 miesiącach, prędzej to chyba wyparowała. I w ogóle opłaca sie naprawiac za 2/3 ceny ? (,)

#telefony #allegro
Jyba - Witam, miałem podłączony tel Huawei P8 Lite do głośników, nagle przestał dział...

źródło: comment_siTG3CWGtnto32XDyG3ppWc2uLAkSBv4.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
@Jyba: wpadł do wody to czujnik wilgoci od razu złapał = pozbawiłeś się gwarancji
nie opłaca się, możesz z jakiegoś rozbitka poszukać pcb
  • Odpowiedz
@ptasiek2: Na allegro przy kupnie ? Nie pamiętam, ale szczerze to wątpię i nie miał bym chyba jak tego potwierdzić bo ba allegro chyba ostatnie 5 kupionych rzeczy widać.
  • Odpowiedz
@Jyba: znam ten serwis (CCS), przycinają, że szkoda gadać, robią wszystko by nie uznać reklamacji jakkolwiek by była ona zasadna, oczywiście do serwisantów nie idzie się dodzwonić choćby się cały dzień dzwoniło
  • Odpowiedz
No i teraz pytanie czy cokolwiek mnie jakoś ratuje czy po prostu przepadł. Dodam co istotne ze tel mi wpadł raz do wody 6 miesięcy


@Jyba: Utopiłeś telefon przecież, to nie wina producenta.
  • Odpowiedz
@Jyba: Nawet jakby była gwarancja, to te ślady cieczy na pewno by ją wyłączyły. Z taką ekspertyzą to ty jesteś na przegranej pozycji nawet w przypadku rękojmi, tak że dupa.
  • Odpowiedz
@szanujluckylukea dla mnie ccs był w porządku za każdym razem gdy wysłałem im telefony.

@Jyba niestety nic nie zdziałasz. A co do zalania to "wysuszenie" kaloryferem/suszarką/piekarnikiem (#whatever #pdk) to żadne suszenie. Elektroniki nie "suszy" się jak prania na sznurku. Owszem woda mogła odparować ale wiesz chyba że woda nie jest czysta tak? Osad zawsze zostaje i prędzej czy później zrobi zawarcie. No chyba, że do
  • Odpowiedz