Wpis z mikrobloga

Okej, pisałem już tu wcześniej na temat oddania mojego iPhone 6s Plus do serwisu iSpot (pomarańczowa plamka w lewym górnym rogu ekranu, wskaźnik % baterii spadający nie po kolei, ale o np. 3-5% za jednym razem), ale to co dzisiaj zobaczyłem mnie zaszokowało... Pomijam fakt, ile czasu nie miałem żadnej informacji i jaki czas jestem zupełnie bez telefonu. (Oddałem go 6.12, 9.12 dostałem maila o potwierdzeniu usterki przez technika, dzisiaj (19.12) dostałem tego ostatniego maila.)

Teraz, akcja jest taka, że po oddaniu do serwisu dostałem maila od iSpotu, że:

Dzień dobry,

po przeprowadzeniu diagnostyki, technik potwierdził uszkodzenie wyświetlacza. Zgodnie z procedurami gwaranta, przesłał urządzenie do Centrum Serwisowego Apple, celem potwierdzenia usterki i dokonania ewentualnej naprawy.


Okej, czekam czekam. Dzisiaj dostaję maila:

Szczegóły sprawy:

Urządzenie zostało zdiagnozowane przez serwis zewnętrzny Apple. Przeprowadzone testy diagnostyczne nie wykazały problemów sprzętowych.

Dodatkowe informacje dotyczące naprawy w załączonym protokole naprawy AppleCare Service. W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości co do

decyzji serwisu zalecany kontakt z infolinią Apple - 00800 4411875.


To brzmi jak jakieś nieporozumienie... Najpierw technik potwierdza usterkę, czekam na telefon tak długo bez odzewu, a nagle odsyłają mi telefon bez zrobienia niczego? Możecie mi poradzić jakoś jak to ugryźć teraz? Jestem tak bardzo wściekły na iSpot. No ale widocznie centrum serwisowe ma złote ręce, które leczą i nagle wszystkie wady znikają, nawet te wcześniej potwierdzone przez jednego technika ;) Halo, @ispot, żyjecie jeszcze na Wykopie?

#iphone #iphone6s #ispot #serwis #apple #afera
  • 18
@adriank1410: az chce sie napisac

iphone taki elitarny

apple takie dobre

serwisy tak sprawne

much wow

Nie zeby w innych markach bylo lepiej, ale wszyscy uzytkownicy jablek chwala sie jakiej to dobrej roboty z gwarancjami apple nie odwala
@adriank1410: Często znajomi doradzali mi, by zamiast korzystać z serwisów 'premium resellerów' w Polsce, przejechać się do Drezna czy Berlina i tam bezpośrednio w punkcie Apple reklamować sprzęt. Ponoć różnica w podejściu do spraw jest wielka. Koniec końców, nigdy nie miałem okazji się przekonać, wybierałem polskie serwisy ale po 2 sytuacjach (6s i 7) z Cortlandem nie wiem czy ten 3 raz oddałbym telefon do nich czy iSpotu w razie ewentualnej
@Draay: no ja niestety teraz czasowo nie mogę sobie na to pozwolić (chociaż pretekst do wycieczki fajny :D), ale jestem okropnie zirytowany tą sytuacją i nie zamierzam odpuścić, bo to przecież jakieś (lekko mówiąc) kpiny...
@adriank1410: Pisz do salonu/serwisu maile i dzwoń do wsparcia Apple. Po tym jak porysowali mi ekran, takim pożaleniem się na jakość ich obsługi (i poprzez infolinię Apple'a i mailing do salonu Cortland we Wro) wskórałem chociaż tyle, że za friko dali mi szkło hartowane od Zagga, warte 150 zł.
Swoją drogą, z którym iSpotem Ty masz do czynienia?
@Draay: iSpot Tarasy Zamkowe Lublin. Nie odpuszczę im teraz na pewno. Nawet, jeśli będę musiał poswięcić trochę czasu, cóż, i tak mi wiele go już zmarnowali. Czekam tylko jeszcze na jakąś odpowiedź na mojego maila, dodatkowo chętnie sobie porozmawiam w iSpocie przy odbieraniu telefonu, potem będę dzwonił do Apple. Z czystą przyjemnością będzie mi również dać same 1 w ankiecie, która pewnie przyjdzie niedługo od Apple :)
@adriank1410: Działaj, i wołaj proszę jak sprawa będzie się rozwijać. Zajebiście, że masz maila, którego fragment cytujesz, gdzie technik stwierdza, że JEST usterka. Powołuj się na niego przy każdej okazji, bo przecież skoro serwis jest AUTORYZOWANY, to technikami nie są ludzie z przypadku... (tzn. po prawdzie, to trochę są ale oficjalne stanowisko Apple jest pewnie inne ;) ). Anyway, skoro są tacy premium to niech się zachowują poważnie.
@Draay: wiem właśnie, gdyby takiego e-maila nie było to nawet nie miałbym o co burzy robić (tzn, no miałbym, bo ja to widziałem i koleś w iSpot jak oddawałem telefon również :D), ale że jest usterka, a nagle jej nie ma - to już jest dziwne i kompletnie nieprofesjonalne zachowanie. Do tego ten czas oczekiwania. Nie ustąpię, jak coś będę wołał, dzięki :D
@adriank1410: Proponuję po świętach udać się do innego serwisu, z doświadczenia mogę Ci polecić Cortland, mam porównanie z jednym i drugim. A po świętach dlatego, że teraz jak znam życie jest mnóstwo pracy w takim miejscu i terminy mogą się przedłużyć bo każdy chce wszystko na już :/
@IndridCold: niestety u mnie w mieście (Lublin) nie ma Cortland, ale pójdę po nowym roku do iStrefy, bo oni z tego co pamiętam korzystają z Cortland, bo kiedyś serwisowałem u nich iPhone 5, nota bene świetny i przyjazny serwis, nie czekasz 2 tygodnie bez żadnej informacji ;) Nie wiem co mnie podkusiło żeby iść z tym do iSpotu, myślałem, że będzie wszystko okej, ale po tym co teraz odwalili pluję na
@IndridCold: w sumie tak, ale oni chyba gwarantują kuriera, który odbierze sprzęt i który go dostarczy, a z racji, że ostatnio bardzo nieregularnie pojawiam się w domu to wolę zanieść telefon do serwisu kiedy będę akurat na mieście i odebrać go, jak będę mógł, a nie walczyć z czasem i kurierem :D