Wpis z mikrobloga

Mirki mógłby któryś z Was polecić jakieś ciekawe i naprawdę warte uwagi i poświęcania czasu kursy/książki z Angulara 2? Właśnie skończyłem kurs na CodeSchool i jestem nim raczej średnio usatysfakcjonowany. Jestem zdecydowanie początkującym jeżeli chodzi o frameworki typu Angular i dopiero zaczynam się w niego wgłębiać. Póki co HTML/CSS/JS/jQuery i wydaje mi się, że ogarniam ten zestaw już na tyle, że już czas zrobić krok w przód i wziąć się za ogarnianie Angulara 2. Interesują mnie tylko kursy/książki dotyczące Angulara 2.
Pozdro

#frontend #webdev #angularjs #angular
  • 19
@trustME: no właśnie miałem też pytać, czy jest sens się uczyć teraz tego Angulara 2? Bo wydaje mi się, że Angulara 1 to już na pewno się nie opłaca... Wiadomo już może, czy przeskok z Angulara 2 do 3 będzie tak duży jak z 1 do 2?
@trustME: okej, już wiem, odpowiadam na zadane przeze mnie pytanie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

We went from Angular 1 to Angular 2, and it was a total breaking change, with new APIs, new patterns. That was obvious: ultimately Angular 2 was a complete rewrite. (Even though there are upgrade options for you available) Changing from version 2 to version 4, 5, … won’t be like changing from
@Bibub: tak, uczą podstaw JS'a i algorytmów. Chodziło mi o to żebyś wziął kilka pomysłów jakie oni podają (np. TwitchTv viewer) i samemu zakodził w Angularze 2. To naprawdę świetna opcja aby usystematyzować wiedzę
@Bibub: super, no to siadaj do projektu :P
Zrobiłeś jeden kurs, czas wykorzystać wiedzę w praktyce. Jeżeli czegoś zapomniałeś, to przynajmniej będziesz miał pewność, że powtórzysz i zapamiętasz materiał bo projekt od ciebie tego wymaga ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@michalion: dzięki Mirku, bardzo chcę! Ale wiem też, że potrzebuję jeszcze trochę wiedzy teoretycznej. Chcę mieć świadomość, co tak naprawdę robię, a nie rzucać się na głęboką wodę i nieudolnie udawać, że płynę. (ale napisałem! :D )