Wpis z mikrobloga

Podsumowanie streama Q&A #elitedangerous z dnia 06/12/2016. Prowadzącymi byli: Sandro, Mark i Edward.

* Beta 2.2.03 startuje 07/12/2016
* Beta będzie utrzymywana do Wigilii. Developerzy prosili o dyskusję i zgłaszanie znalezionych błędów.
* Nie powiedzieli nic na temat 2.3 i 2.4 oraz na temat sezonu 3
* W nowej aktualizacji zostaną usprawnione 3 aspekty gry:
- Walka (Combat) - ponowny balans broni i dodanie nowego modułu obrony
- Powerplay - usprawnienia logistyka i ponowne zrównoważenie AI statków PP
- Inżynierowie - zmiany dotyczące modułów, ponowne zrównoważenie efektów itp.
* Towary dla Inżynierów zostaną tymczasowo usunięte ze schematów do czasu opracowania nowego systemu. Towary nadal będą dostępne w grze. Frontier chce zaimplementować magazyn na towary dla inżynierów. Brak szczegółów w tej materii.
* Zostaną dodane nowe moduły. Mark mówił o Sensorach i różnych Skanerach. Rozważają wprowadzenie takich które mają większy zasięg lub skanują szybciej.
* Usprawnienia dotyczące Górnictwa i Eksploracji będą wprowadzone w 2.3. Frontier zdaje sobie sprawę że Eksploratorzy nie są należycie wynagradzani za swoją pracę.
* Rozmawiali na temat nowych modyfikacji np. odwrotnych do Quick Fire, wolnych ale bardzo mocnych. Powiedzieli że to dobry pomysł i rozważą to.
* Zmiany dotyczące modyfikacji Focused Fire i Long Range nie są ostateczne. Jeśli zmiany nie przyniosą pozytywnego oddźwięku u społeczności nie będą ich zmieniać w wersji Live.
* Exquisite Focus Crystals wrócą jako nagroda z misji - jeśli uda się naprawić problem zostaną dodane w 2.2.03
* System Kar/Karmy jest nadal w trakcie tworzenia
* Rozmawiali na temat Combat Loggingu - wprowadzą system do śledzenia pilotów którzy uciekają przed walką. Będzie wysyłany ostrzegawczy e-mail - nic więcej w tej materii nie powiedzieli.
* Podczas Bety wszystkie modyfikacje będą dostępne. Słynna jedna rybka za każdą modyfikację. Zostanie ułatwione grindowanie rangi wojskowej w Federacji i Imperium aby każdy mógł sprawdzić statki.
* Moduły specjalne, takie jak mamy w Orce czy Beludze są w trakcie opracowywania. Frontier chce wprowadzić specjalne moduły pancerza/obronne dla Gunshipa/Dropshipa/Assault Shipa by można było je specjalizować jako "czołgi". Możliwe że zostaną wprowadzone specjalne moduły Cargo ale z tym pozostaje nam poczekać do 2.3
* Zmiany w Powerplay! Poziomy meritów zostaną zbalansowane. Chcą aby więcej zwykłych pilotów uczestniczyło w rozgrywkach oraz zamierzają znieść obcinanie połowy zmagazynowanych meritów po każdym cyklu.
* Podobał im się pomysł rynku dla Pilotów ale to nie jest najlepszy czas na rozwijanie tego.
* Pracują nad rozwiązaniem skoku do wybranej gwiazdy w systemie aczkolwiek nie jest to priorytetem teraz.
* Ed poinformuje nas o wprowadzeniu Body Kita do Pythona.
* Funkcja Reboot/Repair zregeneruje nam 50% tarczy ale tylko w przypadku gdy nasza prędkość nie będzie większa niż 50 m/s aby uniknąć nadużywania tej funkcji podczas walki.
* Bronie na wieżyczkach nie są powiązane z Sensorami. Jedynie bronie z gimballem będą zależne od klasy Sensorów.

Zapis audio-video znajduje się poniżej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kofi - Podsumowanie streama Q&A #elitedangerous z dnia 06/12/2016. Prowadzącymi byli:...
  • 7
@Kofi: I to jest własnie Braben - dotrzymuje słowa... za to go szanuję. Cholera, wrócę na te gwiezdne szlaki, ale dopiero jak kupię tego Thrustmastera... ale coraz bardziej mi się tęskni...
@OSH1980: apropo tego nowego Thrustmastera to różne opinie chodzą. Nabywcy narzekali na przepustnicę. Nie ma żadnego znacznika środkowego położenia (w Elite trzeba się będzie przestawić na ciąg wsteczny), "tanie" wykonanie. Spotkałem się też z dwoma tekstami o zwrocie do serwisu ze względu na wadę "ciągu".

Jednak stosunek cena-jakość nadal wydaje się dobry.
@OSH1980: oj tego to nawet starszyzna internetu nie wie. Każda partia szybko się wyprzedaje bo Thrustmaster trafił w dziurę cenową z tym HOTASem. Ja mimo wszystko pozostaję przy Saiteku ;)