Aktywne Wpisy

bekanasto +101

Graner +22
2:00:00 O trzeciej listy nie robię bo mamy zmianę czasu więc za godzinę widzimy się tu ponownie
#listaobecnosci #nocnazmiana #listygranera
#listaobecnosci #nocnazmiana #listygranera
Skopiuj link
Skopiuj link

Wykop.pl
1. wprowadzenie mechaniki Devastation - dewastacja (zakres 0-100%) będzie wpływać na autonomię, limit utrzymania wojsk w prowincji, produkcję dóbr, obniżać tempo rozprzestrzeniania instytucji oraz zwiększać koszt rozwoju developmentu. Dewastacja rośnie w przypadku łupienia prowincji i skutkiem taktyki spalonej ziemi (scorched earth), a będzie maleć 1%/rok, chyba że mamy fort w ZoC to 2%/rok.
2. wprowadzenie mechaniki Prosperity na poziomie state'ów - brak dewastacji i stabilność na plusie (oraz umiejętności rządu (?)) nabija nam pasek, który po osiągnięciu 100% skutkuje rozpoczęciem okresu dobrobytu, który objawia się -10% kosztu rozwoju prowincji i +25% do produkcji dóbr. Trochę to przypomina mechanikę złotej ery (czy jakoś tak) w Civ 5
Na koniec coś ciekawego na za tydzień:
@Dziadekmietek: idealne porównanie.
Niech oni lepiej przy okazji naprawią instytucje i development, bo praktycznie każda stolica w Afryce będzie niedługo rozmiaru Istanbułu.
https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/eu4-development-diary-6th-of-december-2016.986850/
Zmiany niby ok, imperia w końcu może zaczną upadać byleby nie #!$%@? jak instytucji. Co do tych wielkich zmian- nie wiem, ale już się boję