Wpis z mikrobloga

Nie sądziłem, że ponownie będę musiał przez to przechodzić.
Błędne koło pracy w korelacji z doświadczeniem. Nie mam doświadczenia, bo nie mam pracy, bo nie mam doświadczenia, bo nie mam pracy...

Kiedyś się bujałem w poszukiwaniu pracy na autobusach i długo szukałem pracodawcy. Znajdowałem niemal samych #!$%@?, co doprowadza mnie do tej pory do szewskiej pasji, jakie to są dziady z Janusze.
Teraz szukam swojego szczęścia w mechanice pojazdowej. Łatwo nie jest, każdy chce doświadczonego, samodzielnego, a najlepiej z niewielkimi wymaganiami płacowymi. Standard.
Ale nawet jak chcę wziąć staż na pół roku, by móc zdobyć doświadczenie, to nie, bo pracownika by wzięli, ale później mu płacić za umowę to już nie bardzo.

Komu dziękować?
Rząd z tymi cholernymi najniższymi krajowymi w takim pułapie z pewnością nie pomaga. Może nie zarabiałbym kokosów, ale zarabiałbym. A tak siedzę.
Sam też z początku wybrałem (trochę pod naciskiem) zła drogę, tj nie ten zawód, jaki faktycznie chciałem wykonywać. Ale to inna historia...

Nie wiem #!$%@? mam teraz robić. Muszę to mocno przemyśleć, bo plany miałem nietęgie, a jedną decyzją i cierpkim "przykro mi, do widzenia" pogrzebano możliwość wydostania się z toksycznego środowiska pijaka-awanturnika.

Można, oczywiście powiedzieć "no to #!$%@? zagramanico" i nie byłoby to głupie, gdyby nie to, że w tym momencie jestem w domu gościem, dla dziecka wujkiem.

#!$%@?, powiem wam, Mircy...

#gorzkiezale #polskirynekpracy #praca #mechanikasamochodowa #przegryw
SPGM1903 - Nie sądziłem, że ponownie będę musiał przez to przechodzić. 
Błędne koło p...

źródło: comment_GVEJRo4Ll0iPVG4hTzo0RXHzwrxrCPUa.gif

Pobierz
  • 6