Wpis z mikrobloga

@eXe1987: @guestviewonlypl: Panowie, jak myślicie - czy ten się nada? Mieszkanie pod wynajem dla 2 osób, zakładając standardowe użycie (tylko łazienka - prysznic + umywalka) - https://www.leroymerlin.pl/hydraulika/ogrzewacze-wody/ogrzewacze-przeplywowe/ogrzewacz-przeplywowy-gazowy-g19-02-elektr-gz-50-termet,p10711,l993.html
NIe mam kompletnie doświadczenia, do tej pory nie miałem nigdy gazu. I niestety "łooo panie kto panu tak #!$%@?ł" aktualny piec fliziarz źle wymierzył i otwór do rury od spalin jest na równo z górną krawędzią pieca. Szukam jakiegoś wyjścia, aby nie kuć
@bobbyjones: ale ty weź powiedz, czemu ty chcesz taki niski?
Wiesz ty, że one mają jeszcze odprowadzenie spalin, i ono wg jakiejśtam instrukcji też musi iść jeszce pionowo do góry odpowiednio ileś, nim skręci?
A wiesz, że są takie, które mają wyjście kominowe całkowicie "w plecach" (również, bo mają wtedy dwa, zaślepialne, do wyboru przy montażu)?
@hrumque: Nie wiem bo się kompletnie na tym nie znam. Wiem tylko, że ten piec, który obecnie wisi jest za wysoki. Można go obniżyć na prowadnicy o ok 10cm, ale to wciąż za mało, aby rura wydechowa była prawidłowo zamontowana.
Chcę jak najmniej inwazyjnie rozwiązać ten problem. Nie jestem montażystą ani budowlańcem, więc zamiast rozwalać ściany czy nie wiadomo co robić - szukam najprostszego rozwiązania z wymianą pieca na niższy -
bobbyjones - @hrumque: Nie wiem bo się kompletnie na tym nie znam. Wiem tylko, że ten...

źródło: comment_WdrVHCXS1Xhg6Kdyd7RD9V7N3T4KYYqd.jpg

Pobierz
@bobbyjones:
Wygląda, że piec nie jest za wysoki tylko wisi za wysoko. Dlaczego? Co to za rurka pod piecem?
Miałem podobny problem u siebie. Rurki obniżyć, piec obniżyć. Albo dziurę na wejście komina do ściany wykuć wyżej.