Wpis z mikrobloga

  • 9
Nie wiem, czy się przebiję przez tłum mirków, którzy ciągle na nowo odkrywają darmowe NWN ( ͡° ͜ʖ ͡°), ale wśród bundelków na #gog jest pewien smaczny rodzynek #crpg i trochę #pointandclick. Wystarczy 5 sztuk w koszyku żeby cena zjechała poniżej €1 za grę, a kupić można:
* cykl #ultima #rpg (6 pierwszych części dają w paczkach po 3, co daje uczciwą złotówkę za jedną przygodę) ;)
* cykl Lands of Lore (trylogia wyjdzie za 8zł)
* cykl Legend of Kyrandia - ponoć niesłusznie zapomniany klasyk #przygodowki
kurp - Nie wiem, czy się przebiję przez tłum mirków, którzy ciągle na nowo odkrywają ...

źródło: comment_DBjVFA54nk8TSLtI8k5KB5n46BbStrvC.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Android
  • 0
@Czarny_Klakier Nie mam go wiele, ale tę jedną czy dwie godziny dziennie ma każdy (no, ja dziś akurat nie mam, ale dzieci chore to siła wyższa), kto nie przepieprza czasu na bzdury. To oznacza, że w roku można spokojnie parę pełnowymiarowych erpegów przejść od A do Z. Mi osobiście najbardziej przeszkadzają w tym książki, ostro konkurujące o ten czas ;)
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Hafr To chyba zależy których konkretnie, ale co do zasady bywa ciężko. Z cyklu Ultima grałem w jedynkę (niereprezentatywna, bo potem poziom złożoności szybko rośnie). Tekstu tam prawie nie ma, ale jak zerkniesz na manual, to jest napisany stylizowanym na archaiczny językiem. Ja czytałem historię (takie intro w formie papierowej;) i po słownik sięgałem co trzecie słowo. A w grze już ani razu.

Lands of Lore zaczynałem dwa razy i jakoś nigdy się nie wgryzłem, ale większość archaicznych cRPGs ma tę właściwość, że:
a) fabuła i questy są niby relatywnie proste,
b) język bywa jednak archaizowany,
c) a brak quest loga sprawia, że niezrozumienie czegoś się mści... ( ͡°
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Hafr A jeśli pytasz o Kyrandię, to zielonego pojęcia nie mam. Usłyszałem o tych grach z miesiąc temu, jak zwrócił na nie uwagę któryś mireczek. Generalnie jednak spodziewam się, że językowo może być ciężko. Coś jak Monkey Island bym chciał - humor, abstrakcja, aluzje, gry słowne. Jest ciężko. Ale satysfakcja proporcjonalnie duża ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz