Wpis z mikrobloga

#tmobileuslugibankowedostarczaneprzezaliorbank oszukuje.

#!$%@?ł mnie na całe 6 zł. Pobrał sobie opłatę za kartę, pomimo że w ciągu ostatniego tygodnia zapłaciłem nią w sklepach na sumę prawie 400 zł.

Wysłałem do nich zaspojlerowaną wiadomośc przez formularz.

#oszukujo

#tmobile #tmobileuslugibankowe
A wołam także @tmobile i @tmobileuslugibankowedostarczaneprze - jak nie macie nic wspólnego z tymi złodziejami to trzeba było się tak nie nazywać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • 30
@romo86: Nie wiem jak się płaci przez androidpay, ale wierzę, że jak płace kartą w sklepie(przykładam takie coś plastikowe - karta debetowa czy jaki czort - co dostałem od nich do czytnika i jak kwota jest wyższa niż 50 zł to wpisuję pin) to liczy się to jako płątność kartą, a nie androidpay
@gumis112211: Co ciekawe miesiąc się jeszcze nie skończył jak naliczyli opłatę. W październiku wydałem ponad 200 zł kartą, w listopadzie ponad 200 zł Android Pay ale przecież nie mogą chyba sobie od tak naliczyć opłaty zanim się miesiąc nie skończy; no chyba, że coś ze zmianą czasu pomylili ( ͡° ͜ʖ ͡°) bo w wykazie pojawiło się coś po 23:00
@gumis112211: Nie bardzo rozumiem, ale u mnie wszystkie płatności i tak były już zaksięgowane. Poza tym nie mogą chyba sobie wziąć opłaty z góry za grudzień bo wtedy to by była prowizja czy tam zaliczka a nie "oplata okresowa"
@marek_g: ja wiem o co moi chodzi, ale ciężko mi wytłumaczyć :P
Powiedzmy, że masz zablokowane 100 zł na koncie
zwykle księgowane jest to(w sensie opłata kartą) dopiero po kilku dniach - np po 4.
Czyli płącisz kartą 26.11, i wtedy masz na koncie zablokowane te 100 zł, księgują to np 30.11 o godzinie 22 - więcej księgowań i zabierania zablokowanych kwot nie będzie, więc naliczają opłatę za kartę jeśli kwota
@gumis112211: Teraz rozumiem. Podobno do tych 200 zł liczą się tylko zaksięgowane transakcje a nie kwota zablokowana która zaksięguje się później. Z resztą jeżeli by na to patrzeć spełniłem warunki zarówno w październiku i listopadzie.
Jeżeli to nie wina Android Pay to może to być tylko ich błąd i ta druga opcja jest dużo bardziej prawdopodobna.
@gumis112211: Widzę rozpętało się. Nawet swój wpis który pisałem pod wpływem emocji usunąłem bo jak debil zapytałem czemu opłatę pobrali. Tak jakby goście z marketingu mogli mi takich informacji udzielić.
@SanFable: Ja podobnie. Zaksięgowało się wszystko jeszcze 29 listopada, w październiku spokój miałem już w połowie miesiąca.
W sumie to też do nich mogę napisać (i tak zrobię) ale tylko po to żeby dowiedzieć się czy do tych 200 zł zaliczają się transakcje Android Pay. O tą niesłusznie naliczoną opłatę i tak się ludzie upominają więc pewnie nawet obędzie się bez kontaktu z BOKiem i wszystkim zwrócą bo błąd dotknął wielu.