Wpis z mikrobloga

Hej wszystkim :) ostatnio troszkę się działo w życiu prywatnym, więc update #hexival będzie skromniejszy ;)
Lista 'ficzerów':
- automatyczne atakowanie przeciwnika przez sprzymierzone jednostki,
- automatyczne atakowanie sprzymierzonych jednostek przez przeciwnika,
- 60 typów tarcz dla żołnierzy,
- 60 typów broni dla żołnierzy,
- wypadające hexy z przeciwników,
- wypadające złoto lub/i hexy z postawionych hexów.
Teraz chciałbym zając się drzewkiem rozwoju budynków. Dodać takie budynki, których postawienie będzie zwiększało statystyki żołnierzy, budynki które cyklicznie będą dawać żołnierzy lub złoto, może też dodać jakieś ograniczenia co do liczby żołnierzy? Co o tym sądzicie? Jak macie jakieś przemyślenia, pomysły to z chęcią wysłucham :)
Dzięki i trzymajcie się :)

#libgdx #gamedesign #gamedev

Muszę chyba nakręcić filmik, bo gify wychodzą słabo ( ͡° ʖ̯ ͡°)
murarz208 - Hej wszystkim :) ostatnio troszkę się działo w życiu prywatnym, więc upda...

źródło: comment_ktAfWCIC9RpWvsNbeRfqrXNiTri3DIlR.gif

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz