Wpis z mikrobloga

Szanuję #geekbuying. Zamówiłem u nich 19.11 #xiaomi #rn3pro w wersji białej za 650zł. Czekałem tydzień, do wczoraj, na wysyłkę, ale dostałem tylko maila, że skończyły im się te modele i nie mają na magazynie ani jednej sztuki. W przyszłym tygodniu mają dostawy i wyślą ASAP. Lekki ##!$%@? odpisuję, że jak zamawiałem to był na stanie i liczyłem na szybką wysyłkę. I spytałem czy mogą mi podmienić na wersję grey jeżeli będą taką mieli. Przed chwilą dostałem maila, że moje zamówienie zostało zmienione i dostanę wersję czarną, pomimo, że cena była o jakieś 12$ wyższa za czarnego ;p
W przyszłym tygodniu ma być dostawa także zainteresowani mogą zamawiać ;)
  • 9
  • Odpowiedz
  • 0
@archerr0 u mnie jest na plus, tez raz zwlekali z wysylka ale dali kupon + prezenty do spóźnionej paczki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@JcL co dostałeś?
@Pirzu chwilowo szanuję ich za podejście do klienta. Jak nie dostane przesyłki, albo dostanę coś z czym będzie coś nie tak to zmienie zdanie ;p
  • Odpowiedz
  • 0
@SanFable pod tym względem jest słabo, bo akurat ubezpieczenia od Vatu nie było w opcjach przesyłki jak zamawiałem. A jeżeli chodzi o gwarancję to nie obejmuje płyty głównej i ekranu. Zastanawiam się co w takim razie obejmuje :D ale ja wyszedłem z założenia, że do tej pory nie była mi gwarancja potrzebna, więc może i tym razem tak będzie ;)
  • Odpowiedz
  • 0
@SanFable jak będzie trzeba mam kumpla robiącego w serwisie GSM. Kalkulując wyszło mi, że jeżeli kupiłbym telefon z gwarancją wyszłoby mnie ponad 100zl więcej (lub 250 jeżeli z geekbuying nie wpadnie na vat) więc tyle mam na naprawy ;)
  • Odpowiedz
  • 1
@SanFable przyznaję, że liczę na farta. Bo zawsze bardzo szanowałem telefony i wszystkie które do tej pory miałem w momencie wymiany na nowy były w stanie bardzo dobrym/dobrym. Jeżeli nie spierdzieli się nic na co nie mam wpływu(coś w środku) to będzie dobrze :) a jak nie to mam problem xD
  • Odpowiedz