Aktywne Wpisy
jmuhha +11
Jak ma być dobrze, jak na Tinder trafiam na samych kolesi w
BMW 3 z 2008 roku, Renault Megane z 2006 r. albo Kia cee'd z 2013 bo:
-on dojeżdża rowerem do pracy,
-ma inne wydatki (a mieszka z rodzicami)
( ಠ_ಠ)
BMW 3 z 2008 roku, Renault Megane z 2006 r. albo Kia cee'd z 2013 bo:
-on dojeżdża rowerem do pracy,
-ma inne wydatki (a mieszka z rodzicami)
( ಠ_ಠ)
OscarGoldman +137
dlaczego karoserii samochodów nie robią z nierdzewki albo stali kwasoodpornej?
za droga? za mało elastyczna podczas odkształcenia? pęka?
Komentarz usunięty przez autora
Ogólnie oplacalność mocno średnia.
Wiem jak jest przy budowie jachtów. Zakup stali wzbogacanej, droższej dwukrotnie zwiększył cenę końcową o kilka %... Ale późniejsza konserwacja wynosiła kilkaset% mniej. Coś za coś.
Chyba, że nierdzewka mogłaby być 'cieńsza' więc jakoś by się to skompensowało. (w co wątpię)
Patrząc od strony konserwacji, prodecentowi obecnie nie opłaca się stosować zbyt trwałych rozwiązań, a raczej odpowiednio wyliczone i dobrane.
Ekspertem od stali nie jestem więc nie chce się wymądrzać z drugiej
No to aluminium - jest dużo lżejsze od stali ;)
Po prostu rynek moto nie ma w tym biznesu. Dają gwarancje na perforację np 7 lat. I po 8 auto ma gnić na wylot. Bo trzeba nowe kupić. A nierdzewka będzie na 100 lat. Po co to komu? ( ͡° ͜ʖ ͡°)