Wpis z mikrobloga

Mirki, próbuję usiąść do nauki C++, ale za każdym razem jak zabieram się za jakieś materiały to odpadam po godzinie/50 kartkach tłumaczenia mi co to pętle i zmienne. Problem polega na tym, że jestem już programistą, więc potrzebuję książki, która nauczy mnie specyfiki języka, a nie będzie mnie uczyć podstaw programowania. Polecacie jakaś książkę, która będzie aktualna?
#programowanie #cpp
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@nowakov:
zacznij coś pisać i tyle, ustaw sobie jakiś cel, miałem tak samo, p---------m wszystko po tym jak kazali pisać kalkulator, więc napisałem arkanoida w opengl, polecam, było w c--j trudno kiedy nie miałem żadnej wiedzy, ale za to ciekawiej, googlowalem co potrzebowałem, oglądałem jakiś poradnik do konfiguracji Idę i narysowania pierwszego prostokąta, a dalej jakos poszło, oczywiście nie musisz zaczynać od czegoś takiego :) po prostu jakiś cel, coś
  • Odpowiedz
  • 0
Dokumentacja i stack dobre na rozwiązywanie konkretnych problemów, a ja bym chciał jednak poznać główne założenia języka, design patterns itp. Książka byłaby idealna...
  • Odpowiedz
@nowakov: nie wiem jak jest do końca w C++ bo pisze aktualnie w C+ (stan pośreni pomiędzy C a C++)
ale najważniejszą rzeczą jak nie miałeś do czynienia z C jest to że pamięć jest taką jaką sobie zrobisz i nie inną
nikt tu nie posprząta po tobie, nie sprawdzi za ciebie czy się w coś wjebujesz czy te chary to nie double itd
@GotoFinal:
  • Odpowiedz
Mirko jak zwykle w fromie jak nie polecanie gowna typu prata c++ lub symfonia, teraz poleca 1200 stronnicowa ksiazke ktora jest praktycznie referencja do nauki...

To jest po prostu masakra co tu sie dzieje, ciagle wypowiadaja sie te same osoby praktycznie bez wiedzy.

To jes bardzo dobre podsumowanie poziomu ludzi ktorzy tu siedza:

dokumentacja
  • Odpowiedz