Aktywne Wpisy
czerwonykomuch +76
35 lat kapitalistycznej propagandy tak bardzo poryło mózgi pracowników, że chcą oni - z własnej woli - spędzać w pracy więcej czasu za to samo wynagrodzenie.
Tak, dobrze czytasz. 23,9% obywateli jest zdecydowanie przeciwna skróceniu tygodnia pracy do 4 dni przy zachowaniu tego samego wynagrodzenia. 15% raczej przeciwna. Wśród trzydziestolatków, którzy powinni już przecież coś tam ogarniać i nie nabierać się tak łatwo na kapitalistyczne brednie, 52% woli pracować dłużej za to
Tak, dobrze czytasz. 23,9% obywateli jest zdecydowanie przeciwna skróceniu tygodnia pracy do 4 dni przy zachowaniu tego samego wynagrodzenia. 15% raczej przeciwna. Wśród trzydziestolatków, którzy powinni już przecież coś tam ogarniać i nie nabierać się tak łatwo na kapitalistyczne brednie, 52% woli pracować dłużej za to
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
mam dla Was temat, który mnie dzisiaj dość mocno zastanowił, mianowicie skrzyżowanie ulic Okopowej i Solidarności w Warszawie, a dokładniej prawoskręt w tym miejscu (mapa google : LINK). Jak według Was wygląda kwestia sygnalizacji świetlnej dla osób skręcających w prawo ? Według mnie to miejsce jest niezłym absurdem, bo :
1. Przy prawoskręcie mamy znak ustąp pierwszeństwa, podczas gdy ulica Solidarności jest na pierwszeństwie, zatem prawoskręt stanowi tutaj odrębne skrzyżowanie z Okopową;
2. Nie ma osobnego, powielonego sygnalizatora świetlnego na wydzielonym rękawie do prawoskrętu ;
zatem biorąc pod uwagę te dwie obserwacje, wynikałoby, że osoby skręcającej w prawo sygnalizator nie obowiązuje, musi jedynie ustąpić pierwszeństwa pieszym (linia warunkowego zatrzymania) oraz jadącym ulicą Okopową (zgodnie ze znakiem ustąp pierwszeństwa oraz oznakowaniem poziomym). Co o tym myślicie ?
Bardzo podobne skrzyżowanie jest przy ulicy Rudnickiego (mapa: LINK) , i tam jestem przekonany, że osoba skręcająca w prawo nie musi stosować się do sygnalizacji.
#prawojazdy #kierowcy #polskiedrogi #warszawa
ArekJ ma rację, pojazd skręcający musi zastosować się nie do sygnalizatora, który jest po lewej stronie jezdni, tylko do znaku, który stoi przy prawej krawędzi. Reguluje to Rozporządzenie w sprawie znaków i sygnałów drogowych.
@endriuL: w przypadku jak sygnalizacja nie działa. stosujesz się do tego co narysowane na jezdni, czyli zatrzymanie przed pasami i ustąp na okopowej