Wpis z mikrobloga

@worldmaster: Wchodzi taki jegomość i staje w kolejce. Jeśli go nie zauważysz i w przeciągu minuty nie powiesz dzień dobry, dostajesz 0 pkt za przywitanie. Podchodzi do Ciebie i rozpoczynasz obsługę, rozpoznanie potrzeb, firma czy prywatnie, oferta z urządzeniem czy bez, na czym mu zależy, czy na rozmowach, smsach, internecie. Następnie trzeba rozwiać jego wątpliwości dot. oferty, zapytać o numer do kontaktu i zaprosić ponownie. Każdy etap jest odpowiednio punktowany.
  • Odpowiedz
zapytać o numer do kontaktu i zaprosić ponownie.


@Costaaa: Mnie w punktach sprzedaży jako klientowi zawsze dają wizytówkę do sprzedawcy z ktorym rozmawiam. Nigdy jeszcze nie pytano o nr telefonu do kontaktu :) Dot. Play i Orange ale chyba w TM też raz tak miałem. Nie wiem jak jest w Plusie.

A kiedy się dowiadujesz jak wypadłeś i ile razy lub kiedy byłeś sprawdzany?
  • Odpowiedz
@worldmaster: Na początku następnego miesiąca dostajemy ocenę. Możemy oczywiście się od niej odwołać, ale ciężko jest udowodnić, że było się miłym i uśmiechniętym kiedy shoper oceni ten element na 0. Moim zdaniem tajemniczy klient to tylko zawracanie dupy, ponieważ przyjdzie, blokuje kolejkę, a w tym czasie naprawdę można coś sprzedać. Tym bardziej często jest tak, że podczas obsługi wparuje przed niego bez kolejki jakiś dziadek, bo on tylko po doładowanie.
  • Odpowiedz