Wpis z mikrobloga

Cześć, Mirki!
Byłem ostatnio w rumuńskim muzeum MNAC i podczas kontroli na ochronie zniszczono mi telefon. Telefon razem z portfelem, zegarkiem i kamerą umieściłem w przygotowanej tacce i położyłem tackę na taśmie do rentgena. Po drugiej stronie maszyny tacka przewróciła się, a wszystkie rzeczy upadły na podłogę. Zniszczeniu uległ jedynie ekran dotykowy mojego telefonu.

Poprosiłem o kartkę papieru, żeby napisać zażalenie. Trwało to 30 minut, a w międzyczasie przyszła supervisorka ochrony i zaczęła rzucać swoim telefonem, żeby pokazać, że nic się nie dzieje. Następnie przyszedł ogrodnik (sic!) i zaczął wszystkich ustawiać po ścianach i zarzucać mi, że przyniosłem do muzeum popsuty telefon i próbuję wyłudzić odszkodowanie.

Napisałem pismo do zarządu muzeum, żeby mi pokryli koszty naprawy, ale mimo maili i wiadomości na fb nie dostałem żadnej odpowiedzi.

Po powrocie do Holandii, gdzie obecnie studiuję, odesłałem telefon do serwisu wskazanego przez LG, aby nie stracić gwarancji. Szkodę wyceniono na ~220 euro. Kpina.

Żeby zwrócić uwagę muzeum na moją sprawę napisałem recenzję na facebooku muzeum. Nie uzyskałem żadnej oficjalnej odpowiedzi, oprócz niejakiego Valentina Movilaru, który zarzuca mi, że jestem debilem, pierdołą i nie jestem w stanie sam pokryć kosztów naprawy/kupić sobie nowego telefonu.

Co mogę jeszcze zrobić w zaistniałej sytuacji? Moglibyście również zostawić ocenę 1 na stronie muzeum?

#zalesie #rumunia #wykop #wykopefekt #podrozujzwykopem #podroze #kiciochpyta #telefony #smartfon
Pylas - Cześć, Mirki!
Byłem ostatnio w rumuńskim muzeum MNAC i podczas kontroli na o...

źródło: comment_IFa1wHMeBsCwjOvI5WRyL20npuFHoVYc.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
@Pylas: Moim zdaniem telefonu ani poniesionych kosztów raczej nie odzyskasz, ale nauczony doświadczeniem możesz przestać jeździć do muzeów ulokowanych w krajach trzeciego świata ( ͡° ͜ʖ ͡°).
  • Odpowiedz