Wpis z mikrobloga

ta gra jest skandalicznie krótka jak na crpg

przecież to jest śmiech na sali, nie wierzyłem własnym oczom jak się creditsy pokazały, caly watek glowny i polowa zadan pobocznych zrobiona w ~8h, nie korzystalem ze sztucznych przedluzaczy (farmienie wiez ktore sa na dluzsza mete bezuzyteczne, szukanie znajdziek po calym swiecie), ale tez nie raszowalem jakos specjalnie, szukalem zadan pobocznych i gadalem duzo z niektorymi towarzyszami

jeszcze czytam na steamie jak ludzie pisza o 40+h, nie wiem jakim cudem, chyba klikajac na kazdy kamyczek w grze i czytajac dialogi z predkoscia uposledzonego 10 latka

#tyranny
  • 6
  • Odpowiedz
@cadcadcad: Mi gra zajęła ok 20 godzin intensywnego grania i jak dla mnie było to idealnie skondensowana zabawa (pominąłem wątek rozstai jakichś tam, tych zwierzyc i ostatnią wieżę, też gadałem ze wszystkimi) i jedyne dwie rzeczy których mi tu potrzeba to dodatek o tej równinie na środku mapy wraz z pokazaniem co jest za murami na lewo, oraz możliwość powyzwalania towarzyszy z ruchomych wiezień.
  • Odpowiedz
@cadcadcad: Może przeklikiwałeś większość dialogów, albo odwrotnie - bardzo szybko czytasz? Z tego co rozumiem, to masa tekstu w tej grze jest :P Tak czy siak, słyszałem, że główną zaletą tej gry (i takie było założenie) jest to, żeby gra dość mocno się różniła zależnie od podjętych decyzji. Tak więc zagranie w inny sposób może się naprawdę mocno różnić.
  • Odpowiedz
@cadcadcad: w wywiadzie masz wyjaśnienie dlaczego gra trwa tyle ile trwa:
http://gameranx.com/features/id/48508/article/tyranny-interview-with-obsidians-brian-heins-making-hard-choices/

I’ve read that Tyranny will offer up to 20 hours of content, going against traditionally long story-driven RPGs. What incentives will the game provide to increase replayability for players?

Tyranny is heavily focused on choice and reactivity. That meant that each of our areas needs to serve multiple purposes depending on the choices that players make. So for
  • Odpowiedz