Wpis z mikrobloga

@Vasek: Oj tam oj tam, aż tak źle ze mną nie jest ;) Gram już jakiś czas i nawet secret palka trawiłam (no ok trochę mi ciśnienie podnosił). Ale ten dodatek jakoś mnie nie przekonuje :/
@Vasek: No nie do końca. Inspire było czymś całkiem nowym, a mieszanie kart klasowych przecież dali już wcześniej -> rogal, ten minion dający kartę paladyna, portale itd. Teraz to po prostu pogrupowali i rozszerzyli
@darjahn: Mieszanie klas to jedno, to był random, tworzenie decków z kart zarezerwowanych dla pojedynczych klas to co innego :P

A inspire nie miało racji bytu, hero power kosztuje za dużo many :P
@Vasek: E tam pełno dobrych karty szczególnie na arenie np Kvaldir, Mukla's Champion, Kodo rider, Saarad czy tam Murloc Knight... no i std Thunder Bluff valiant ;)
@darjahn: W sumie to racja, pospieszyłem się. :P Nie zmienia to faktu, że dla mnie stronnicy z inspire są bez sensu. Za dużo many trzeba wydać, żeby coś robili.
Tylko to kodo co buffuje totemy ma sens, bo to zmienia hero power na 'przyzwij 2/2 lub 3/1' :P
@Vasek: E tam 2 many za legendę to niezły deal ( ͡° ͜ʖ ͡°) W każdym razie nie chodzi mi o sensowność poszczególnych kart, tylko o to, że ta mechanika była czymś całkiem nowym i świeżym :)
@darjahn: 2 many za legendę zakładając, że przeżyje - tak. Niestety, rzadko kiedy się zdarza, że jest.
Ja bym wolał mechaniki z większą ilością interakcji z cmentarzem, czy talią :v