Wpis z mikrobloga

@Jarek_P: Faktycznie - wszystko powinno obecnie działać prawidłowo. Niestety migracja faktycznie napotkała pewne trudności, związane z bazami danych i koledzy z MH nie nadążyli z odbieraniem telefonów, stąd opóźnienia także w odpowiedzi na tickety. Ale co do 3091 coś chyba nie tak - bo tickety w MintsHost mają identyfikatory 6-cyfrowe ;) Dzięki za podzielenie się tymi uwagami, postaram się wpłynąć na wdrożenie usprawnień komunikacyjnych :)
  • 4
  • Odpowiedz
@Jarek_P dziękuję i przepraszam za tą sytuację w imieniu marki Mintshost - działanie tego formularza nie było prawidłowe. Dzięki screenom problem został namierzony i zgłoszony do odpowiednich osób. Marka działa oficjalnie poprzez formularz na stronie mintshost.pl - zakładka "kontakt", a nie poprzez system ticketowy wbudowany w DA., stąd nikt nie sprawdzał tego formularza. A w tej sytuacji nie powinien w ogóle być udostępniony.

NLWK-AXRP-6R75-PC2L - 90% rabatu na rejestrację domeny w
  • Odpowiedz