Wpis z mikrobloga

Złozyłem w TMUB telefoniczną reklamację, w sprawie niesłusznie pobranej płatnosci na karcie. Zaznaczyłem w trakcie rozmowy, że chciałem złożyć reklamację w trybie chargeback, podając powód reklamacji - nieautoryzowana płatność.

Reklamacja jak się okazuje została przyjęta normalnym trybem - po braku mozliwości odpowiedzi w ciągu 30 dni, bank poinformował że odpowiedź nadejdzie w ciągu kolejnych 30 dni. Jak się okazało, bez zmian - bank po w sumie 60 dniach zamknął zgłoszenie, ponieważ nie dostał odpowiedzi od akceptanta. Jak czegoś sie dowiedzą poinformują mnie.
W związku z tym, złożyłem kolejną reklamację, tym razem dotyczącą trybu przyjęcia poprzedniej, wzywając jednocześnie bank do zwrócenia kwoty zgodnie z procedurą chargeback jak było to przeze mnie zgłaszane.

Bank oczywiście ma 30 dni na odpowiedź na reklamację, ale obawiam się że skończy się na niczym.
Jakie są dalsze kroki, które mogę teraz podjąć, oprócz czekania na odpowiedź ze strony banku?

#tmobileuslugibankowedostarczaneprzezaliorbank #banki #bankowosc #prawo xd
  • 5