Wpis z mikrobloga

Mieliście też tak z #banggood, towar zamówiony miesiąc temu, napisałem do supportu że nie dostarczono, a oni że przecież wysłali dopiero dwa tygodnie temu, sprawdzam a w śledzeniu rzeczywiście inna data. Dam sobie głowę uciąć że wcześniej był tam 8.10, wysłane jakąś małą pocztą z Szeszeli. Wydaje mi się że manipulują tym trackinigiem. Teraz nie wiem czy robić disputa, czy czekać. Jestem w UK i na stronie Royal Mail też były jaja, raz ten numer był, potem zniknął na tydzień, a teraz znowu jest.

29.10 jest "update item information" wtedy się to chyba zmieniło, ale to dlaczego wcześniej pisało że wysłano 8, czary?
  • 1
@roknasilowni: Też miałem podobną sytuację rok temu przed świętami. Zmienili termin wysyłki z 8 na 24 a jak do nich pisałem kazali czekać. Jak skończył się okres 25 dni roboczych od tego 24 to napisałem do nich jeszcze raz, to zgodzili sie na resend. Po dwóch dniach przyszło to pierwsze zamówienie, a po 2 tyg drugie. Nie pisałem że przyszło pierwsze, bo mnie zrobili w bambuko to ja ich też (