Aktywne Wpisy

Tacho_ +29
Pytanie do dzieciatych facetów ...
Który z was z nieprzymuszonej woli dążył lub nalegał na posiadanie kaszojada?
Co rozmowa w biurze albo miedzy znajomymi, to cały czas narzekanie. Raz, że trzeba więcej #!$%@?ć, dwa że w sumie to ona nalegała, trzy że lekarze i inne obowiązki.
Już sam nie mogę rozróżnić zwykłego #!$%@?, czy faktycznie, facet chciałby sobie przeżyć spokojnie życie a dostaje:
szantaż emocjonalny prowadzący do wykorzystania seksualnego, w celu zaspokojenia
Który z was z nieprzymuszonej woli dążył lub nalegał na posiadanie kaszojada?
Co rozmowa w biurze albo miedzy znajomymi, to cały czas narzekanie. Raz, że trzeba więcej #!$%@?ć, dwa że w sumie to ona nalegała, trzy że lekarze i inne obowiązki.
Już sam nie mogę rozróżnić zwykłego #!$%@?, czy faktycznie, facet chciałby sobie przeżyć spokojnie życie a dostaje:
szantaż emocjonalny prowadzący do wykorzystania seksualnego, w celu zaspokojenia
Davvs +487

![[AMA] Paweł Fajdek, pięciokrotny mistrz świata w rzucie młotem](https://wykop.pl/cdn/c0834752/cb6c48282d3c4c70261f8afb5f9fa77e36d122724502ac5937f39f268d049939,q70.jpg)



tldr; #naukaprogramowania i proszę o sprawdzenie kodu, czy jest w miarę okej
Mirki, ostatnio zamieszczałem kod i prosiłem, byście zerknęli, czy czy w miarę jest okej, parę błędów wytknęliście, więc zabrałem się za inny mini projekcik, który jest prawie ukończony, jedynie można dodawać do niego różne bajery. Nie wykryłem żadnych błędów. (Mam nadzieję, że prawo murphiego nie działa ^^)
Czy ktoś miałby troszkę czasu i przejrzenie kodu pod kątem różnych rzeczy, które mogłyby zostać napisane lepiej?
Projekt to wrapper planu lekcji do szkoły, pisany w UWP w języku C#,
czyli pobieram źródło strony, formatuję, zapisuję do klasy, wyświetlam dane w programie. Postawiłem też na wersję offine, czyli zapis do XML (nie opłacało mi się bawić w sql)
Rzeczywisty plan: http://www.zs-1.pl/plany_nauczyciel
A jako obrazek daję zrzut z mojego programu :)
Link do GitHub: https://github.com/gtteamamxx/ZS1Plan/tree/master/ZS1Plan
if(doswiadczenie_poziomu[++poziom_gracza]>=600 ){ // np, jesli 700>= 600
odblokuj_mu_cos_tam_za_600_doswiadczenia();
}
zamiast
2.
poziom_gracza++;
if(doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza]>=600)
bla bla
1. jest szybsze, bo nie trzeba pisac tej liniki w 2.
Do takich celów rozumiem ++i, natomiast bardziej wole i++; Tym bardziej, ze np. w petli zmienna i kasuje sie zaraz po wykonaniu petli
http://stackoverflow.com/questions/15973628/c-sharp-post-increment-and-pre-increment tu wytłumaczone czym się różnią
@MroczekBall3D: Zainstaluj sobie resharper ;). Tylko ostrzegam - uzależnia, potem nie chce się robić bez :D.
http://stackoverflow.com/questions/3346450/what-is-the-difference-between-i-and-i/3346729#3346729