Wpis z mikrobloga

#afera #ksiazki #trochemniejsijanuszebiznesu

Drodzy kumple, w nawiązaniu do sytuacji, którą opisałem wczoraj tj. http://www.wykop.pl/wpis/20366427/afera-januszebiznesu-ksiazki-oszukujo-tl-dr-pokaz-/
dzisiaj rano otrzymałem telefon od wspomnianej księgarni, okazało się że błąd z różnicą ceny leżał po ich stronie i już go naprawili (sprawdziłem i teraz działa poprawnie).

W ramach przeprosin zaoferowali mi 300 zł na książki, poprosiłem Panią żeby kwotę tę przeznaczyli dla osób, którym pieniądze te z pewnością przydadzą się bardziej niż mi czyli BERNARDYN Fundacja Zwierząt Skrzywdzonych na co przystali i po krótkiej chwili otrzymałem potwierdzenie przelewu http://imgur.com/a/dxpAh

Z ważnej dla mnie sprawy otrzymałem także potwierdzenie że Pani z biura, do której była skierowana ta wiadomość nie poniesie konsekwencji, a zostaną one wytoczone autorowi wyjątkowego maila, który otrzymałem.
Ze swojej strony powiem szczerze że nie spodziewałem się że sytuacja ta nabierze aż tak wielki rozgłos i uważam że skończyła się w miarę pozytywnie, księgarnia wyciągnęła wnioski z ostatnich dni a dla tej wyjątkowej fundacji każdy grosz się przyda :)

Pozdrawiam i pamiętajcie o sprawdzaniu ceny w koszyku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pozwolę sobie na zawołanie osób, które dały plusa w moim wczorajszym wpisie, mam nadzieję że się nie obrazicie jako że zawołam Was do rozwiązania sprawy.
  • 225
  • Odpowiedz
@Snoxik: odpowiedzieli ;> "jest to normalna różnica w cenie, ponieważ ceny zmieniają się codziennie, w momencie uzupełniania stanów magazynowych. Jeśli ma Pan ceny z Ceneo.pl, które były widoczne w poniedziałek, to proszę je przesłać i poprawimy je w zamówieniu." daję 2/10 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 1
@lsnazr:

Teraz to już gówno ludzi interesuje, trzeba było najpierw im napisać jak sprawa wygląda, że polecieli w #!$%@?, a później robić aferę, gdyby wtedy Cię np. olali to nie miałbyś wyrzutów sumienia.


Ale dlaczego miałby mieć wyrzuty sumienia? Dlatego że napisał prawdę (a nawet nie napisał tylko skopiował maile które dostał)?
Dali parę groszy na zwierzęta ale to nie zmienia prawdziwości maili które pokazał nam @Snoxik
  • Odpowiedz
Jako właściciele księgarni dobre-ksiazki.pl chcielibyśmy przeprosić wszystkich, którzy poczuli się urażeni tonem wewnętrznej korespondencji prowadzonej pomiędzy pracownikami naszej księgarni. Sytuacja oraz zasugerowany sposób reakcji na pytanie Klienta nie miały prawa zaistnieć. W związku tym podjęliśmy decyzję, że autor tego maila otrzymał naganę.

Następnego dnia skontaktowaliśmy się z Klientem, który otrzymał od nas niedopuszczalną w formie i treści odpowiedź. Wyjaśniliśmy mu przyczynę powstania problemu. Otrzymał też od nas przeprosiny i propozycję zadośćuczynienia w postaci bonu w wysokości 300 PLN na zakupy w naszej księgarni. Decyzją Klienta proponowaną kwotę przekazaliśmy jako darowiznę na fundację BERNARDYN Fundacja Zwierząt Skrzywdzonych. Przeprosiny zostały przyjęte, a Klient uznał, że sprawa została wyjaśniona i zamknięta w sposób dla niego satysfakcjonujący.

Naszym celem jest poprawa jakości obsługi Klienta. Od 2012 roku otrzymujemy wysokie noty za naszą pracę, umieszczane przez naszych Klientów na portalach Ceneo.pl i Opineo.pl. Kilka dni temu otrzymaliśmy wyróżnienia serwisu Ceneop.pl za rok 2016: 2. miejsce w kategorii Multimedia oraz 3. miejsce w kategorii Najlepszy Sprzedawca. Ocenie podlegało 3800 sklepów. Sklepy zostały podzielone na 11 kategorii branżowych, kategorię powiązaną z bezpośrednią sprzedażą w serwisie w opcji „Kup na Ceneo”, kategorię debiutów oraz Wybór Użytkowników oparty o głosowanie internautów. W ocenie brano pod uwagę średnią liczbę opinii, średnią ocen uzyskanych w opiniach (min. 4,5 gwiazdki), udział opinii pozytywnych (min. 90%), udział opinii zablokowanych za nadużycia (nie więcej niż 10%) oraz pozytywną weryfikację w testach poprawności instalacji skryptów. Do finału zakwalifikowano wyłącznie sklepy, które miały zachowaną ciągłość ocen.

Obecna
  • Odpowiedz