Wpis z mikrobloga

Ale w tym #play to mają jakiegoś Janusza od #marketing… Dzwonił przed chwilą do mnie numer 790 500 500 - znany playowski numer, dwa dni temu nie odebrałem, to dzisiaj kolejna próba.

Odbieram… i co? "Witamy w Play, proszę oczekiwać na połączenie"

No zaraz - to oni coś chcą ode mnie, czy ja od nich? Że dzwonią i nie dość, że mnie #!$%@?ą samym faktem, to jeszcze mam czekać?!

Czekam na kolejny telefon z ich strony. Też im powiem "Witam, tutaj . Proszę czekać. Jesteś 3 w kolejce, przewidywany czas oczekiwania 15 minut" - ciekawe czy będą czekać czy rozłączą się zanim skończę to mówić.
  • 4
@Pawel1342: ale tu już nawet nie chodzi mi, że nie chcę telefonów - z chęcią jak co roku bym się pośmiał z oferty (bo tej na kartę nie potrafią przebić). Tylko czemu jak odbieram to się IVR odzywa?