No witam, Pytanie do doświadczonych osób, które zechcą się podzielić wiedzą i opinią w pewnym temacie. Uczyłem się jakieś 3-4 miesiące PHP, stanąłem na programowaniu obiektowym i na frameworkach. Dla mnie to był ogrom wiedzy z którym sobie zupełnie nie poradziłem + nie miałem uporządkowanej wiedzy z wcześniejszych zagadnień. Dzisiaj trafiłem na stronę http://sdacademy.pl/ i zacząłem się zastanawiać. Czy warto wydać te 7k i zdobyć pracę w zawodzie? Co sądzicie o tego typu kursach? Wiem, że większość z Was to zdolne samouki, ale liczę na wasze rady i pomoc. #programowanie #pytanie #php
@JollyGiant @TwigTechnology Dobra Panowie, sensowne odpowiedzi, ale pozwólcie że zapytam. Nie jestem żadnym studentem, powiedzmy że jeszcze z pół roku popracuję nad moją wiedzą i ją trochę uporządkuje. To nadal nie będzie ogromny poziom, będę czuł sie szalenie niepewnie zwłaszcza jak widzę, że czegokolwiek się nie nauczę to za chwilę czytam, że to nieaktualne. Junior Developer to coś dla kompletnego świeżaka? Biorą takich pierwszych lepszych czy już jakieś portfolio trzeba mieć zbudowane?
@Teoriawojny: ogarnij jakieś podstawowe tutoriale w tydzień/dwa i uderzaj gdzie popadnie, nie ma co siedzieć i się martwić. W 4 cię zleją, w 5 przyjmą do jakiegoś rzeźbienia w gównie (wp, albo coś), ale będziesz rozumiał coraz więcej i zdobędziesz praktyczne doświadczenie. Jak poczujesz, że się przestajesz rozwijać to ewakuacja gdzieś indziej.
@Teoriawojny: jezeli nie radzisz sobie z MVC i frameworkami, mam protipa. Poucz sie Codeignitera. Ten framework jest uber banalny, ma dobra dokumentacje i pelno dobrych poradnikow, ale uwaga, nie bedziesz raczej z niego korzystac. Pozniej laravel/symfony/zend i elo.
@Teoriawojny: Nie warto marnować czasu na naukę programowania. Mówię ci to po ponad 8 latach pracy w tej branży. Zarobki są marne i nieadekwatne do wiedzy jaką musisz posiadać. Pisze to całkiem poważnie. Szkoda czasu.