Wpis z mikrobloga

Ostatnio próbuje zrobić gierke w #unity i chciałbym żeby jako tło program wyświetlał losowo rozmieszczone tekstury ziemii i minerałów, coś jak w przykładzie.
Tutaj są moje próby gdzie korzystałem z tutoriala https://unity3d.com/learn/tutorials/projects/procedural-cave-generation-tutorial
http://www.wklejto.pl/263439
Problemem też jest to że jak w kodzie mam Texture Dirt to jak określić ścieżkę do pliku?
Nie da się czegoś w stylu Texture Dirt = new Texture("Dirt.png") ?
Z góry dziękuję za pomoc. #naukaprogramowania
Gladias - Ostatnio próbuje zrobić gierke w #unity i chciałbym żeby jako tło program w...

źródło: comment_Oa8qVbTguLL6K50LxB6VjU3OteOu1wOP.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@daedalus_pl: O, dzięki,więc ta kwestia się wyjaśniła, tylko pozostaje problem jak narysować te tekstury i czy ten fragment ma jakiś sens bo to efekty mojego kombinowania a w unity doswiadczenia praktycznie nie mam
Rect pos = new Rect(24, 24, -width / 2 + x + .5f, -height / 2 + y + .5f);

if (map[x, y] == 1)
Gizmos.DrawGUITexture(pos, Dirt);
else
Gizmos.DrawGUITexture(pos, Gold);
  • Odpowiedz