Aktywne Wpisy
m__b +101
Cześć Wykopowicze!
Od początku istnienia Wykopu staramy się, żeby to miejsce było wszystkich przestrzenią do swobodnej dyskusji, gdzie każdy z nas może wyrazić swoje zdanie bez obaw o cenzurę. To dla nas niezwykle ważne, bo to właśnie nasza niezależność sprawia, że Wykop jest takim wyjątkowym miejscem.
Jednocześnie, chcemy aby każdy mógł czuć się dobrze w przestrzeni jaką jest Wykop. Uważamy, że wolność człowieka kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność drugiego człowieka. Dajemy każdemu swobodę wypowiedzi, ale zależy nam na tym, aby używane w dyskusji słowa nie raziły niczyich uczuć.
W związku z tym zdecydowaliśmy się wprowadzić pewne ograniczenia widoczności słów, które uważane są za kontrowersyjne. Mamy nadzieję, że dzięki temu, nawet najbardziej gorąca wymiana zdań nie sprawi, że ktoś poczuje się źle.
Od początku istnienia Wykopu staramy się, żeby to miejsce było wszystkich przestrzenią do swobodnej dyskusji, gdzie każdy z nas może wyrazić swoje zdanie bez obaw o cenzurę. To dla nas niezwykle ważne, bo to właśnie nasza niezależność sprawia, że Wykop jest takim wyjątkowym miejscem.
Jednocześnie, chcemy aby każdy mógł czuć się dobrze w przestrzeni jaką jest Wykop. Uważamy, że wolność człowieka kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność drugiego człowieka. Dajemy każdemu swobodę wypowiedzi, ale zależy nam na tym, aby używane w dyskusji słowa nie raziły niczyich uczuć.
W związku z tym zdecydowaliśmy się wprowadzić pewne ograniczenia widoczności słów, które uważane są za kontrowersyjne. Mamy nadzieję, że dzięki temu, nawet najbardziej gorąca wymiana zdań nie sprawi, że ktoś poczuje się źle.

Henson_ +213




Tutaj są moje próby gdzie korzystałem z tutoriala https://unity3d.com/learn/tutorials/projects/procedural-cave-generation-tutorial
http://www.wklejto.pl/263439
Problemem też jest to że jak w kodzie mam Texture Dirt to jak określić ścieżkę do pliku?
Nie da się czegoś w stylu Texture Dirt = new Texture("Dirt.png") ?
Z góry dziękuję za pomoc. #naukaprogramowania
źródło: comment_Oa8qVbTguLL6K50LxB6VjU3OteOu1wOP.jpg
PobierzRect pos = new Rect(24, 24, -width / 2 + x + .5f, -height / 2 + y + .5f);
if (map[x, y] == 1)
Gizmos.DrawGUITexture(pos, Dirt);
else
Gizmos.DrawGUITexture(pos, Gold);